Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:02:43 GMT

شعار تابستانه کتاب با توجه به مدافعان سلامت انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۹۷۷۴

شعار تابستانه کتاب با توجه به مدافعان سلامت انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ایوب دهقانکار مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با اشاره به نقش موثر اصحاب فرهنگ و هنر کشور در همراهی با ملت ایران در مبارزه با ویروس کرونا گفت: همانگونه که انتظار میرفت اصحاب فرهنگ و هنر کشور در ایفای مسوولیت اجتماعی خود و عمل به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا پیشتاز بودند و در همین راستا، اولین صنوفی که به دعوت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تعطیلی فعالیت های خود به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا لبیک گفتند و هموطنان را به در خانه ماندن تشویق کردند اصحاب فرهنگ و هنر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جامعه نشر کشور که جامعه‌ای تاثیرگذار در عرصه فرهنگ محسوب می‌شود، در عمل به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا خوش درخشید و به‌رغم مشکلات موجود، سلامت مردم را بر برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به‌عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور مقدم دانستند.

مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات در ادامه درباره برگزاری طرح تابستانه کتاب گفت: در راستای تحقق بخشی از برنامه‌های معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از ناشران و کتابفروشان کشور، مقرر شد طرح تابستانه کتاب ٩٩ از روز شنبه ١٨ تا پنجشنبه ٣٠ مرداد توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شود. در این‌شرایط در خانه‌ماندن که با هدف سلامتی جسم توصیه می‌شود، به هیچ‌عنوان به معنای منفعل بودن نیست و وقتی می‌گوییم در خانه می‌مانیم، نه تنها هیچ منافاتی با کسب علم و دانش ندارد، بلکه فرصتی مغتنم برای کسب آگاهی و دانش افزایی و سلامت روح است.

دهقانکار در پایان گفت: با عنایت به همین‌مساله و اینکه سلامت جسم و روح مکمل یکدیگرند، به پاس تقدیر از تلاش‌های مدافعان سلامت «کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم» به عنوان شعار تابستانه کتاب ۹۹ انتخاب شد.

کد خبر 4990167 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایوب دهقانکار ویروس کرونا طرح تابستانه کتاب خانه کتاب ترجمه ادبیات جهان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادبیات کودک و نوجوان ویروس کرونا تازه های نشر گردشگری ادبیات داستانی تجدید چاپ رایزنی فرهنگی نقد کتاب معرفی کتاب رمان ایرانی بازار نشر تابستانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بابایی کشتلی بعدازظهر پنجشنبه در نشست مشترک معاون مرکز تحقیقات برنج کشور و جمعی از مسئولان این مرکز تحقیقاتی با اشاره به اهمیت رشد تولید به ویژه در عرصه کشاورزی برای تحقق شعار سال، گفت: امنیت پایدار غذایی با رشد و توجه به مراکز تحقیقاتی میسر می‌شود و در این عرصه حوزه کشاورزی از اهمیت بالقوه و راهبردی برخوردار است.

وی افزود: مازندران به دلیل برخورداری از مواهب الهی از استان‌های مهم در عرصه تولید کشاورزی محسوب می‌شود و باید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نام گرفته است شاهد رشد تولید محصولات مهم و راهبردی کشاورزی در کشور باشیم.

مدیرکل دیوان محاسبات خواستار توجه و اهمیت بخشیدن به حوزه تحقیقات شد و تصریح کرد: دورنمای توسعه با توجه به زیرساخت‌های حوزه تحقیق و عملی شدن دستاوردهای پژوهشی و عینیت بخشی به آن محقق می‌شود و لذا مسئولان باید در این عرصه نگاه و توجه جدی و ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مازندران بر اساس آمار رتبه نخست تولید برنج کشور را داراست انتظار از مرکز تحقیقات برنج با برخورداری از پژوهشگران موفق ومجرب حفظ روند رو به رشد و ساری شدن دستاوردها در عرصه عمل و اجرا است.

کد خبر 6088645

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین
  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • ضرورت تقسیم کار برای تحقق شعار سال
  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی