Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:38:37 GMT

سعیدی: رمز پیروزی نظام اسلامی محبت به اهل‌بیت است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۹۸۱۹

سعیدی: رمز پیروزی نظام اسلامی محبت به اهل‌بیت است

به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار نصرت‌الله لطفی قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، چهلمین سالگرد این شورا را تبریک گفت و اظهار داشت: فردی که به شرایط زمان خودآگاه باشد دچار لغزش‌ نخواهد شد، آگاهی تنها سدی است که می‌تواند مقابل لغزش‌های موجود تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به‌طورکلی برای انجام دادن هر ماموریتی انسان لازم است اطلاعات، دانستنی‌ها و آگاهی‌هایی داشته باشد که از مهم‌ترین این‌ها زمان‌شناس بودن است.

سعیدی با تاکید بر اینکه برخی وقت‌ها نداشتن آگاهی منجر به انحراف می‌شود، گفت: از نگاه امام علی(ع) زمان‌شناس بودن یکی از محورهای مهمی است که باید موردتوجه قرار گیرد.

وی افزود: سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، نظارت و راهبری ازجمله محورهای اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که این شاخصه‌ها مشخص می‌کند که این شورا درواقع موظف است که ایام‌الله را در یادها زنده نگه‌دارد هم ایامی که در تقویم اسلامی ثبت و هم ایامی که در تقویم ملی ثبت‌شده یا اتفاق‌هایی که رخ می‌دهد و در تقویم هم‌جایی ندارد.

امام‌جمعه قم یادآور شد: این شورا از همان ابتدا به ترویج مکتب اهل‌بیت(ع)، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ شور انقلابی و نقش مستمر مردم درصحنه توجهی ویژه داشته است به همین علت منحصر به مناسبت‌های تقویمی نیست.

سعیدی با تاکید بر اینکه شورونشاط دینی و انقلابی مردم باید با بصیرت و آگاهی حفظ شود، عنوان کرد: اوج این بصیرت، آگاهی و هماهنگی در حوزه تبلیغات را در ۹ دی سال ۸۸ مشاهده کردیم که یکی از قله‌های پرافتخار مردم در مقابل توطئه دشمن است، از توطئه‌هایی که انجام شد ایجاد تنش در درون و حمایت از بیرون بود که با وحدت و حمایت مردم این توطئه‌ها به نتیجه نرسید و امروز نیز اصحاب آن توطئه جزو منزوی‌های منفور جامعه هستند.

وی ادامه داد: اگر این افراد فتنه‌گر کشورهای دیگری بودند با آن‌ها برخوردهای دیگری می‌شد اما در ایران اسلامی، شاهد برخورد کریمانه رهبری با این افراد هستیم که این نوع برخورد برگرفته از تعالیم دینی است.

وی تصریح کرد: خط نفاق و وابسته به غیر، دل‌بسته به آمریکا و منتظر اشاره اروپا و علاقه‌مند به مذاکره با آن‌ها در میان مردم هیچ جایگاهی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شکل‌گیری جمهوری اسلامی ایران با مواضع روشن و واضحی که حضرت امام و ملت عزیز داشتند حمله‌ها به‌نظام و مردم ایران به اشکال مختلف دنبال شد به همین علت باید در همه عرصه‌ها دشمن، جبهه و سنگرها را شناخت و مقابل حمله‌ها قرارگاه تشکیل داد؛ در عرصه فرهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک قرارگاه مقابل جنگ تبلیغاتی دشمن است.

سعیدی اضافه کرد: امروز دشمن با تعجب بسیاری روبه‌رو است که چگونه نظام اسلامی بااین‌همه تهاجم همچنان زنده است درحالی‌که دشمن موضوع ولایت و عشق و محبت مردم به اهل‌بیت را نمی‌فهمد و نمی‌تواند بفهمد رمز پیروزی ما محبت و وابستگی به اهل‌بیت و در ذیل آن ولایت‌فقیه است، امروز شرط مهم برای منتظران امام زمان(عج) اطاعت از ولایت‌فقیه است.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حرم حضرت معصومه (س) قم سید محمد سعیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حرم حضرت معصومه س قم سید محمد سعیدی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حرم حضرت معصومه س قم سید محمد سعیدی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، در آئین اختتامیه سومین دوره ملی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» که در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: وقتی دشمن در جنگ نرم تصمیم دارد هویت و معنویت را از ما سلب کند، باید آماده و مسلح به جنگ افزار معنوی شویم، زیرا جنگ نرم، جنگ دشواری است و تلفات آن قابل مقایسه با جنگ سخت نیست.

معاون رئیس‌جمهور افزود: این دوره‌های آموزشی با همکاری آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش در راستای مهارت آموزی مشاوران و معلمان استان‌ها، با دلسوزی تمام برگزار شد و امیدواریم به نتایج مطلوب و با سرافرازی به سرانجام برسد.

وی گفت: چند رویداد به همت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در حال اجرا است که یکی از آنها خانواده و فرهنگ عامه است که با محورهای خانواده، رسانه مد و لباس، فرهنگ ناملموس، تربیت و موفقیت طراحی شده است و تلاش داریم الگوی ایرانی، اسلامی در خانواده‌ها احیا شود.

خزعلی بیان کرد: طرح پیشگیری از طلاق، از دیگر طرح‌های اجرایی این معاونت است که ویژه زوجین جوان طراحی شده است که ضمن حل مشکلات زوجین، آموزش‌های لازم برای تحکیم خانواده به آنان ارائه می‌شود.

به گفته وی، والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت کودکان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند، بر این اساس آنها باید سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرند و با آگاهی بخشی به کودکان و همراهی آنها در این محیط، از آسیب‌های این حوزه پیشگیری کنند.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: یکی از مسائل مهم ما تعهد به خانواده است و از همین رو جنبش تعهد به خانواده را مطرح کردیم با امید به اینکه سبک زندگی خانواده ایرانی اسلامی هر چه بیشتر در جامعه رواج یابد.

کد خبر 6088871

دیگر خبرها

  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد