Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار چهارمحال و بختیاری بر تشدید نظارت‌ها بر اصناف، ادارات و مراسمات ختم و عروسی تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، اقبال عباسی عصر امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: به هر میزان که مسئولان، علما، مردم، اصناف و اقشار گوناگون همکاری کنند به نفع عموم خواهد بود، در غیر این صورت به ضرر مردم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فوت100 نفر از مردم استان،  افزود: شاید به نسبت سایر استان‌ها عدد کمی باشد اما متاسفانه برخی از مردم، پروتکل‌های بهداشتی را مراعات نمی‌کنند که باید برخورد صورت گیرد.

عباسی با اشاره به برگزاری مراسم ختم در ارمند لردگان و مثبت شدن 19 نفر از مردم شرکت‌کننده در مراسم، تصریح کرد: در صورتی که پروتکل‌ها رعایت نشود، بیماری گسترش پیدا می‌کند.

اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شودسفیر اتریش: نحوه برخورد ایران با دو چالش کرونا و تحریم‌ها ستودنی استعدم رعایت اصول بهداشتی توسط برخی صنوف در گیلان؛ همراهی مردم برای ریشه‌کنی کرونا ضروری است

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ایام پیش رو، بیان کرد: ما موظف به اجرای تصمیمات کلان کشور هستیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در مسائل مهم کشور مقام معظم رهبری ورود می‌کنند، گفت: بیانات ایشان فصل الخطاب همه است و تکلیف را برای همگان مشخص می‌کند.زمانی که رهبر حکمی را بیان می‌کنند، ما به عنوان مسئولان وظایفی داریم زیرا حفظ سلامت مردم بسیار مهم است.

عباسی با اشاره به اجرای مجدد کمک مومنانه و حمایت از اقشار آسیب پذیر، تصریح کرد: باید بیش از پیش مسائل معیشتی مردم مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به فعالیت خبرنگاران و استفاده آن‌ها از تسهیلات بانکی، خاطرنشان کرد: آن دسته از خبرنگارانی که دارای بیمه هستند می‌توانند با ثبت نام در سامانه کارا، از تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا استفاده کنند، لیستی از  افرادی که بیمه ندارند مشخص و به وزارت ارشاد فرستاده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر اصناف، ادارات و مراسمات ختم و عروسی، خاطرنشان کرد: فعالیت آرایشگاه‌های زنانه همچنان تعطیل، آموزشگاه‌های آزاد زبان‌آموزی وابسته به آموزش و پرورش با 50 درصد ظرفیت و رستوران‌ها نیز با 50 درصد ظرفیت فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/7540/ش

R7540/P/S6,54/CT11 بیشتر بخوانید... ‌بسته پیشنهادی ‌مجلس ‌به رئیس‌ جمهور‌ برای مقابله با کرونا / پیش‌بینی ‌تشویق‌های ویژه برای مدافعان سلامت معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم: تصورات اشتباه مردم در مورد عدم ابتلا به کرونا باید شکسته شود ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ‌بسته پیشنهادی ‌مجلس ‌به رئیس‌ جمهور‌ برای مقابله با کرونا / پیش‌بینی ‌تشویق‌های ویژه برای مدافعان سلامت معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم: تصورات اشتباه مردم در مورد عدم ابتلا به کرونا باید شکسته شود ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۲ طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ ۳ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم/ با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم ۴ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۵ خبری خوش از افزایش صادرات ‌ایران در اوج تحریم‌ها / افزایش ۵ برابری صادرات کشور به اوراسیا‌ ۶ انهدام ‌بزرگ‌ترین شبکه‌‌ قاچاق ارز و پولشویی در آذربایجان‌غربی/ متهمان ارز را در قالب حواله از کشور خارج می‌کرد‌ند ۷ گزارش ویدیوئی| وضعیت ‌هشدار کرونا در منطقه محروم ایران / اگر بلوچستان در پیک کرونا قرار گیرد چه می‌شود؟ ۸ خدمت ماندگار قرارگاه ‌خاتم‌الانبیاء به دشتستانی‌ها / ۱۴ هزار هکتار نخلستان‌ از خشکی نجات یافت + فیلم مهمترین اخبار استانها ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم نظر آیت‌الله سبحانی درباره عزاداری ماه محرم / ‌عزاداری ‌سیدالشهدا (ع) با حفظ سلامت جامعه ‌باید انجام بگیرد انهدام ‌بزرگ‌ترین شبکه‌‌ قاچاق ارز و پولشویی در آذربایجان‌غربی/ متهمان ارز را در قالب حواله از کشور خارج می‌کرد‌ند آیت الله علوی‌گرگانی: عزاداری اباعبدالله(ع) ‌نباید فراموش شود / مردم مجالس ‌عزا را سنتی و با رعایت ‌بهداشت برگزار کنند مهمترین اخبار تسنیم لبنان| بازکردن پرونده کهنه ترور «حریری»؛ نمایش مضحک آمریکا برای فشار علیه حزب‌الله درخواست نمایندگان مجلس برای مسکوت‌ماندن احیای وزارت بازرگانی نهادهای وابسته به دولت ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند/ آل‌اسحاق: بازگشت ارز صادراتی «سیاسی» شد حطیط بررسی کرد: عمق شکست آمریکا و سردرگمی اسرائیل در برابر حزب الله اردن| تظاهرات گسترده در همه مناطق/ اردنی‌ها برای نخستین بار خواستار استعفای دولت شدند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری