Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@00:56:36 GMT

جذب ۲۱ هزار دانشجو معلم به مدارس در سال تحصیلی جدید

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۰۹۵۹

جذب ۲۱ هزار دانشجو معلم به مدارس در سال تحصیلی جدید

حسین خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان در برنامه زنده شبکه خبر عنوان کرد: امسال ۲۰ هزار ردیف رشته برای ۲۰ هزار داوطلب دانشگاه فرهنگیان در نظر گرفته شده است که از بین فارغ التحصیلان دبیرستان‌ها در سراسر کشور و ۹۸ پردیس و مرکز این حوزه خواهد بود. این ۲۰ هزار نفر در مقطع کارشناسی به صورت استخدام رسمی در حال تحصیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این افراد استخدام رسمی هستند. البته امیدواریم با شروع سال تحصیلی کلاس‌ها برگزار شود، اما اگر ستاد ملی مقابله با کرونا این اجازه را ندهد آموزش‌های الکترونیکی را فعال می‌کنیم و سامانه‌های الکترونیکی با تمرکز در خود دانشگاه فرهنگیان قابل استفاده هستند. تمام سعی ما این بود که آموزش مجازی داشته باشیم.

خنیفر افزود: علاوه بر این در خصوص مهارت آموزان ماده ۲۸ باید بگویم که دوره‌های اولیه آموزشی آن‌ها تمام شده و دوره دوم تا ۱۵ شهریور هم تمام شود. ما امسال حدود ۲۱ هزار فارغ التحصیل و مهارت آموز را تحویل آموزش و پرورش خواهیم داد.

رییس دانشگاه فرهنگیان گفت: اغلب معلمان طی ۳۰ تا ۳۵ سال در خدمت آموزش و پرورش هستند. همچنین ادامه تحصیل آن‌ها از طریق دانشگاه‌های رسمی کشور و از طریق مقطع کارشناسی ارشد در ۱۰ رشته در دانشگاه فرهنگیان فراهم است.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید تعداد ۲۱ هزار دانشجوی معلم فارغ التحصیل از دو مقصد مهارت آموزان ماده ۲۸ و همچنین از طریق فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان به مدارس تزریق می‌شود.

خنیفر خاطر نشان کرد: امسال در کل دانشگاه‌های فرهنگیان ۷۷ هزار نفر پذیرش خواهد داشت، ما می‌توانیم تا سال ۱۴۰۰ کف نیاز آموزش و پرورش در خصوص نیروی انسانی را تامین کنیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان جذب معلم آموزش و پرورش پارسی خبر دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه کتابچی معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت گفت: استفاده از مرخصی تحصیلی، انتقال به دانشگاه محل سکونت یا استفاده از کلاس‌های مجازی برای مادران دانشجو به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

کتابچی افزود: محدود کردن مادران باردار یا صاحب فرزند زیر دو سالی که دانشجو هستند، از طرف دانشگاه‌ها تخلف است.

وی همچنین گفت: طبق قانون باید دانشگاه‌ها تا چهار نیم سال تحصیلی، به خانم‌هایی که زایمان کرده اند و فرزند شیرخوار دارند، مرخصی بدون احتساب سنوات بدهد.

معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت از دانشجویان مادر خواست تخلف دانشگاه‌ها را به مرکز رسیدگی گزارش‌های مردمی نهاد ریاست جمهوری منتقل کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • مرادصحرایی: امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • آخرین تغییرات کنکور؛ «نه» مردان به شغل معلمی
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند