Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@11:53:42 GMT

مصرف برق در ایران ۴ برابر میانگین جهانی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۱۷۷۹

‍‍‍‍‍‍

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، "مصطفی رجبی مشهدی" در گفتگو با ۱۸:۳۰ با بیان اینکه تاکنون هیچگونه خاموشی برق برنامه ریزی شده ای نداشته ایم، گفت: براساس آمار‌های جهانی، ایران جز ۲۰ کشور پر مصرف کننده برق در دنیا محسوب می‌شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد از تجهیزات صنعت برق در داخل کشور ساخته می‌شود، افزود: براساس آمار های جهانی، کشورمان حدود ۴ برابر میانگین جهانی انواع انرژی مصرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار گرفتن ایران در میان کشور‌های پرمصرف برق دنیا در شرایطی است که، کشورمان به عنوان یکی از قطب‌های تولید انرژی جهان محسوب می‌شود.

سخنگوی صنعت برق کشور با اشاره به اینکه نبض زندگی های صنعتی با برق می زند، گفت: باید نسبت عرضه و تقاضا را حفظ کرد. در زندگی‌های آپارتمانی وابستگی مردم به برق بیشتر شده است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مصطفی رجبی مشهدی افزود:

برچسب ها: برق ، گرما ، گرما

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: برق گرما گرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین سن پدرها و مادرها در اولین فرزندآوری ۳۲ و ۲۷ سال

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آمارهای موجود میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری در کل کشور در سال ۱۴۰۲ برابر با ۳۲.۱ سال بوده است.

بر اساس این گزارش میانگین سن پدر، برای نقاط شهری برابر با ۳۲.۷ سال و نقاط روستایی برابر با ۲۹.۹ سال است. در سال ۱۴۰۲ در بین استان‌ها بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به استان تهران با رقم ۳۴.۵ سال و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ۲۷.۱ سال است.

همچنین بر اساس گزارش این مرکز میانگین سن مادر نیز در اولین فرزندآوری در کل کشور در این مدت برابر با ۲۷.۳ سال بوده است.

در این خصوص مقدار شاخص در نقاط شهری ۲۸.۱ سال و در نقاط روستایی ۲۴/۴ سال است. بیشترین میانگین سنی مادران در اولین فرزندآوری، در بین استان‌ها مربوط به استان تهران با ۳۰.۸ سال و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ۲۲.۷ سال است.

کد خبر 6087966

دیگر خبرها

  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر است
  • میانگین سن پدر‌ها و مادر‌ها در اولین فرزندآوری ۳۲ و ۲۷ سال
  • میانگین سن پدرها و مادرها در اولین فرزندآوری ۳۲ و ۲۷ سال
  • ۳۲ و ۲۷ سال؛ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری در سال گذشته
  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال اعلام شده است
  • رشد جنون آمیز قیمت کاکائو در جهان؛، شکلات از طلا سبقت گرفت!