Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از کارکنان بیمارستان امیر المومنین(ع) شهرستان گناوه که نخواست نامش فاش شود در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، گفت: نیروهای پرسنلی این بیمارستان 74 نفر هستند که سابقه کاری آنها بین 5 تا 10 سال است. اغلب کارکنان نیروهای ساعتی هستند و تاکنون به نیروهای شرکتی و قراردادی تبدیل وضعیت نشده اند.

وی ادامه داد: تاکنون بارها برای حل مشکل به اداره کار شهرستان مراجعه کرده‌ایم ولی نتیجه‌ای نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه در این شرایط سخت کرونا حاضر نشدیم دست از خدمت به مردم برداریم و کارمان را رها کنیم ولی مسئولان بیمارستان باز هم حاضر به انعقاد قرار داد با ما نشدند و این در حالی است که اکثر پرسنل متاهل و دارای چند سر عائله هستند.

این منبع آگاه افزود: در حال حاضر بیش از 7 ماه است که حقوق پرسنل پرداخت نشده و در طی سال هایی که در این بیمارستان کار می کنم هیچگونه سابقه بیمه ای برای مان لحاظ نشده است. به مسئولان بیمارستان که مراجعه کرده ایم می‌گویند شرایط همین است و هرکسی ناراضی است می تواند برود و یا برای پرداخت حقوق معوقه وعده امروز و فردا را می دهند.

وی به پیگیری مطالبات مزدی کارکنان بیمارستان از طریق مسئولان فرمانداری اشاره کرد و گفت: فرمانداری هم می گوید برای پیگیری مشکل مان باید دسته جمعی شکایت کنیم تا پیگیر مطالبات مان از بیمارستان شوند. البته فرماندار به تازگی وعده داده به مرور مطالبات پرسنل پرداخت خواهد شد که با گذشت یک هفته هنوز خبری نشده است. تاکنون چند بار داخل ساختمان بیمارستان تجمع کرده ایم ولی بی فایده بوده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار

باشگاه پرسپولیس بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویه‌را برای ادامه هدایت این تیم را به زمان دیگری موکول کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه میهمان نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال است که نتیجه این تیم در دو بازی اخیر باعث تغییر نظر مشاوران ورزشی مالکان جدید باشگاه شده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پیشنهاد تمدید قرارداد به سرمربی برزیلی را مطرح کرده بود حالا باید منتظر تصمیم‌گیری نهایی مالکان باشگاه در این خصوص باشد.

حذف این تیم با پذیرش شکست مقابل آلومینیوم اراک از رقابت‌های جام حذفی و تساوی بدون گل مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر باعث شده تا نسبت به ادامه همکاری با آنها تردیدهای به وجود بیاید. از این رو مدیران باشگاه و همچنین مدیران تأثیرگذار در کنسرسیوم بانکی که عمده سهام باشگاه را خریداری کرده‌اند منتظر نتیجه بازی‌های پیش روی پرسپولیس در یکی دو هفته آینده هستند تا درباره ادامه همکاری با ویه‌را تصمیم‌گیری کنند.

سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت هم قرار بود پیشنهاد نهایی به همراه برنامه‌های خود را پس از بازی با سپاهان به درویش ارائه دهد که هنوز این امر محقق نشده است.

باید دید آیا پرسپولیس موفق به کسب پیروزی مقابل نساجی مازندران و ادامه حضور در کورس قهرمانی با استقلال در فصل جاری لیگ برتر خواهد شد یا ویه‌را با هر نتیجه‌ای جز پیروزی باید بار دیگر با فشار منتقدان خود برای ادامه هدایت سرخپوشان روبرو شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد