Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اصغر عباسقلیزاده، جانشین فرمانده سپاه عاشورا و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به همراه تنی چند از پیشکسوتان جهاد و شهادت و نیز مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی در این دیدار حضور داشتند.

مادر معزز و اعضای خانواده این شهید والامقام خاطراتی از برهه‌های مختلف زندگی شهید را نقل کردند که در نوع خود خواندنی و الهام بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر شهید نقل می‌کند که در ایام مبارزات منتج به پیروزی انقلاب اسلامی و در یکی از نخستین شب‌هایی که حکومت نظامی اعلام شده بود و پدر شهید بخاطر کشت و کشتار بی‌رحمانه عوامل رژیم، در را قفل کرده بود تا بچه‌ها بیرون نروند، مجید روی پشت بام خانه رفت و شروع به فریاد الله اکبر و شعار دادن کرد و از پشت بام به کوچه پرید و هرطور شده رفت تا در مبارزات انقلاب اسلامی شرکت کند.

مادر می‌گوید مجید از اول هم این‌طور روحیه‌ای داشت و از کارهای خدایی باز نمی‌ماند. جمله‌ای که خاطره اولین مداحی مجید در روضه خانگی مادرش را به یاد برادر می‌اندازد و البته وساطتش برای گرفتن رضایت پدر به عضویت برادر بزرگ‌تر در بسیج و سپاه و اعزام به جبهه.

برادر شهید خاطره‌ای را هم از خانواده یکی از شهدای تبریز نقل می‌کند که یک شب در ساعت‌های نصفه شب مجید میهمان ناخوانده آنها برای ضبط برنامه رادیویی بود.

مادر بزرگوار شهید خاطره جالب دیگری هم نقل می‌کند. در سال‌هایی که مأموریت پاسداری مجید در سنگر صداوسیمای مرکز تبریز به عنوان مجری و گزارشگر متمرکز بود و حتی علاوه بر برنامه صدای پاسدار برنامه سیمای صنعت را هم اجرا می‌کرد؛ برخی زنان محله می‌گفتند مجید دیگر رزمنده نیست و به دنبال شهرت دنیا است که مجید وقتی این حرف‌ها را شنید گفت حتماً با لباس پاسداری رفت و آمد می‌کنم تا همه بدانند تا آخر عمر بسیجی و رزمنده و عاشق شهادت هستم.

همان گونه که شهید مجید جباری شهیر در وصیت نامه خود نیز می‌نویسد که دیگر طاقت ندارم همرزمانم مجاهدانه جنگ کنند و من تنها دوربین و قلم به دست بگیرم و روایتگر این صحنه‌ها باشم.

پس یک دست دوربین و یک دست اسلحه گرفت و شهادت را در آغوش گرفت تا الگویی جاودانه باشد برای آنان که رسانه را سنگر خود در جبهه انقلاب اسلامی می‌دانند.

کد خبر 4990323

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه عاشورا روز خبرنگار بنیاد شهید و امور ایثارگران ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان قزوین گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم اقامه نماز جمعه بیرجند کرمانشاه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ،شهروند خبرنگار ما در پیامی گفته در یکی از مراکز ناباروری هزینه یک بخش از درمان بیش از دو برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

او خواستار رسیدگی مسئولان شده است.

جباری ، سرپرست مرکز جوانی جمعیت و سلامت خانواده وزارت بهداشت درباره درمان ناباروری  گفته :  پیش از ابلاغ قانون جوانی جمعیت، پوشش درمان ناباروری کامل نبود اما اکنون در بخش دولتی پوشش به ۹۰ درصد رسیده است. .

جباری  با اشاره به وجود ۸۰ مرکز درمان ناباروری  در کشور، افزود: برخی محدودیت‌ها از اقلام دارویی تحت پوشش نیز برداشته شده و برخی اقلام خدمتی جدید نیز اضافه شده است.

 

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

من چند سال  است به دلیل ناباروی به یک مرکز درمان ناباروری مراجعه میکنم ولی متاسفانه امسال خیلی قیمتها رو افزایش دادند مثلا در یکی از مراحل آی وی اف (IVF) ،  تعرفه پارسال بین ۶ تا ۸ میلیون بود ولی امسال ۲۰ میلیون   کردند. لطفا رسیدگی کنید.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • شیرینی‌ها و شگفتی‌های کودکان به روایت یک دیدار
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد
  • اولین فرمانده گردان در تیپ ۲۷ محمدرسول الله (ص) که بود؟
  • قطعه ای از بهشت در زمین + فیلم
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • تعزیرات همدان میزبان پیکر مطهر شهید رنجنوش شد+تصویر
  • پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال