Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی گفت: وضعیت کرونا در خراسان رضوی و مشهد قرمز است از این رو از تمام هم‌وطنان عزیز درخواست داریم تا از سفرهای غیرضروری به مشهد و خراسان رضوی جدا خودداری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا رحیمی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: بر اساس بررسی کد ملی و محل سکونت افراد مبتلا به کرونا که در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، غریب به 20 درصد افرادی که در تخت‌های بیمارستانی ما بستری هستند، دارای کد ملی غیر بومی خراسان رضوی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این امر نشان دهنده این است که افرادی از سایر نقاط کشور به هر دلیلی به مشهد و خراسان رضوی سفر کرده‌اند یا پیش از سفر به مشهد به کرونا مبتلا بودند یا با سفر به این شهر به این ویروس مبتلا شده‌اند و هم‌اکنون در بیمارستان‌های تحت پوشش ما بستری شده‌اند.

رحیمی با تأکید بر اینکه وضعیت خراسان رضوی و مشهد قرمز است گفت: از این رو از تمام هم‌وطنان عزیز درخواست داریم تا از سفرهای غیرضروری به مشهد و خراسان رضوی جدا خودداری کنند از طرف دیگر برخی از هم‌وطنان ما در مشهد به دلیل کرونا فوت می‌کنند و اجساد این‌ها را بر اساس دستورالعمل‌هایی که وزارت بهداشت دارد و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد آن‌ها را رعایت می‌کند، به مبدأ و محل سکونت آن‌ها بازگردانده می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان شد: از تمام مردم فهیم درخواست داریم تنها زمانی به مشهد و خراسان رضوی سفر کنند که این شهر و استان دارای وضعیت مساعدی از لحاظ کرونا و جهت پذیرایی و استقبال از آن‌ها داشته باشد که این زمان متعاقباً اعلام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، سفرهای غیرضروری احتمال درگیر شدن و آلوده شدن افراد را به ویروس کرونا را تا حد زیادی افزایش می‌دهد، گفت: مردم باید پیش از آغاز سفر به این نکات توجه کنند و زندگی خانواده‌شان و دیگر افراد را به خطر نیندازند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مشهد مشهد و خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان آقایان خراسان رضوی بزرگداشت داور بین المللی دکتر «پویا پارسا» با حضور ۵۰ بازیکن خراسان رضوی بصورت دوره‌ای - حذفی و با سرداوری استاد امین زاده و فروغی در خانه تنیس روی میز برگزار شد

در پایان این مسابقات ابوالفضل شریعت زاده، کیوان غفاری، جعفر جلائیان، رضا صالحیان، علی صادقی مندی، محمد جواد قاسمی نیا، عباس فروغی و محمد اسکندری به مرحله بعدی مسابقات راه یافتند.

 هشت بازیکن منتخب بهمراه بازیکنان دسته برتر بزودی مسابقات نهایی را بصورت دوره‌ای برگزار خواهند کرد.

در مراسم پایانی با حضور ریاست و دبیر هیات و  بازیکنان و جمعی از پیشکسوتان استان از دکتر پارسا با اهدا لوح تقدیر گردید.

دیگر خبرها

  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است