Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی افراد که تنها به دنبال بازدید در اینستاگرام هستند از عواقب کاری که می کنند اگاهی ندارند و کمک بزرگی به زشت نشان دادن چهره استان کهگیلویه و بویراحمد می کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس وقوع اتفاقات تلخ و شیرین در هر نقطه ای از جهان غیرقابل انکار است و این اتفاقات گاهی در سکوت خبری و گاهی نیز کوچکترین اتفاقات آن چنان توسط رسانه ها و برخی خبرنگاران بزرگ می شوند که مسائل زیادی را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برخی افراد و گاها رسانه ها در انعکاس اخبار تنها نکات منفی را برجسته سازی می کنند و این موضوع زمانی خود را بیشتر نشان می دهد که به جنبه های مثبت کارها توجهی نمی شود لذا با توجه به اینکه امروز جامعه نیازمند تزریق انرژی مثبت و داشتن روحیه بالا است، انتشار چنین خبرهایی می تواند وجهه نامناسبی از استان را نشان دهد.

 

یکی از دلایل ایجاد حس منفی نسبت به کهگیلویه و بویراحمد، رسانه هایی رسمی و غیررسمی مانند صفحات اینستاگرامی هستند که همیشه سعی در برجسته کردن نقاط ضعف یک شهر و قوم و استان دارند.

 

روز گذشته  درگیری در یکی از مناطق شهر یاسوج به وقوع پیوست و از ساعتی پیش کلیپ این درگیری در فضای مجازی منتشر شد.

 

انتشار این کلیپ در فضای مجازی می تواند چهره زشت و خشنی از استان کهگیلویه و بویراحمد به دیگر نقاط کشور نشان دهد و قطعا بر روی مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان تاثیرگذار خواهد بود.

 

در چنین مواقعی کسانی هستند که برای دیده شدن در فضای مجازی به انتشار بدون تفکر چنین فیلم هایی می پردازند و از عواقب آن آگاهی ندارند لذا بهتر است از انتشار چنین فیلم هایی به شدت پرهیز شود.

این افراد که تنها به دنبال بازدید در اینستاگرام هستند از عواقب کاری که می کنند اگاهی ندارند و کمک بزرگی به زشت نشان دادن چهره استان کهگیلویه و بویراحمد می کنند این در حالی است که ضریب امنیت در این استان نسبت به دیگر نقاط کشور بالاتر بوده و مسئولان کشوری نیز بر آن صحه می گذارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش جام جم آنلاین،منصوری در بازدید از سد بند خاکی کوهبرد کهگیلویه گفت: با توجه به مشکل تنش آبی در برخی از شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد به خصوص مناطق گرمسیری با حمایت دولت در تامین منابع مالی روند عملیات اجرایی آنها تسریع داده می‌شود. وی آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه بزرگ را یکی از طرح‌های مهم در رفع تنش ابی منطقه دانست و گفت: درصد پیشرفت کاری این طرح به ۶۵ درصد رسیده است. منصوری اضافه کرد: پنج هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح تامین آب چهار شهر کهگیلویه بزرگ نیاز است که با برنامه ریزی لازم تامین خواهد شد که با بهره برداری از این طرح علاوه بر رفع تنش آبی زمینه توسعه کشاورزی در این مناطق فراهم می شود.  طرح آبرسانی از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده و روستا‌های اطراف با جمعیت ٢٤٠ هزار نفر شامل ١٥٣ هزار نفر شهری و ٨٧ هزار نفر روستایی با هدف تامین ١٦ میلیون و ٩٤٠ هزار مترمکعب آب کلنگ‌زنی شد. در این طرح در مجموع ١٧ میلیون مترمکعب در سال آب شرب با دبی لحظه‌ای ٨٦٠ لیتر در ثانیه انتقال داده می‌شود و به نحوی طراحی شده که قابلیت افزایش ظرفیت تا سقف یک هزار و ٣٤٥ لیتر در ثانیه به منظور انتقال آب مورد نیاز صنعت را نیز تامین خواهد کرد. طرح آبرسانی از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده در اردیبهشت ۹۶ کلنگ زنی شد. برای تسریع در روند اجرایی ۱۰۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به طرح آبرسانی به اراضی کشاورزی حومه غربی دهدشت- سوق امسال اختصاص یافت.

دیگر خبرها

  • واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد