Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی در شهرستان کامیاران ادای احترام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کامیاران و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی در سفر یک‌روزه خود به کامیاران، با حضور در مزار شهدا با آرمان‌های شهیدان والامقام تجدید میثاق و با خانواده شهیدان باقری و فرامرز مرادی از پیشکسوتان این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان سپس در دیدار با کارکنان و بسیجیان پایگاه مقاومت خواهران و برادران این شهرستان اظهار داشت: در خصوص تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، بسیج همواره آماده لبیک به بیانات امام خامنه‌ای است.

امیر خانزادی: برکت خون شهدا عامل اقتدار نظام در منطقه و جهان استبازخوانی وصیت‌نامه شهدا «روح مقاومت» را در جامعه گسترش می‌دهد

وی با اشاره به نقش پر رنگ بسیج در همه حوزه‌ها گفت: بسیج در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و به‌ویژه سازندگی و علمی کارنامه بسیار درخشان داشته است.

سردار حسینی افزود: بسیج و بسیجی با بهره‌مندی از عنصر آگاهی در مسیر رشد، احیاء و بالندگی انقلاب قرار دارد و به فراخور این رسالت با حضور در عرصه‌های مختلف همچون جهاد سازندگی، امنیتی، دانشجویی، دانشگاهی، رسانه و عمرانی گام برداشته است.

انتهای پیام/492/ ت

R7848/P/S6,66/CT12 بیشتر بخوانید... فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا(ع) از منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کرد نذورات سیدالشهدا(ع) در جهت اطعام نیازمندان قم هدفمند شود پاسداشت شهدای سلامت |تکریم ویژه ایثارگران در عرصه قیامت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا(ع) از منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کرد نذورات سیدالشهدا(ع) در جهت اطعام نیازمندان قم هدفمند شود پاسداشت شهدای سلامت |تکریم ویژه ایثارگران در عرصه قیامت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۲ انهدام ‌بزرگ‌ترین شبکه‌‌ قاچاق ارز و پولشویی در آذربایجان‌غربی/ متهمان ارز را در قالب حواله از کشور خارج می‌کرد‌ند ۳ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۴ طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ ۵ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم/ با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم ۶ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۷ آیت الله علوی‌گرگانی: عزاداری اباعبدالله(ع) ‌نباید فراموش شود / مردم مجالس ‌عزا را سنتی و با رعایت ‌بهداشت برگزار کنند ۸ زلزله ۴.۵ ریشتری ‌جم را لرزاند‌ مهمترین اخبار استانها وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ادامه رسیدگی قضایی به پرونده " دختر گمشده" در جهان‌نما/ تور طبیعت‌گردی فاقد مجوز بود نظر آیت‌الله سبحانی درباره عزاداری ماه محرم / ‌عزاداری ‌سیدالشهدا (ع) با حفظ سلامت جامعه ‌باید انجام بگیرد مهمترین اخبار تسنیم بستری ۶۶۲ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در پایتخت/ پیش‌‌بینی کاهش شیب بیماری در ۱۰ روز آینده وزیر بهداشت: کنکور در موعد مقرر برگزار می‌شود گزارش تسنیم|هزینه طناب‌کشی‌های سیاسی از جیب ملت/ ماجرای ملک جماران ریاست‌جمهوری به کجا رسید؟ سفیر ایران در چین: پتانسیل فراوانی برای همکاری با چین در حوزه هوافضا وجود دارد لبنان| بازکردن پرونده کهنه ترور «حریری»؛ نمایش مضحک آمریکا برای فشار علیه حزب‌الله درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیدالشهدا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام اوسمار ویرا به زنان پرسپولیسی + عکس

اوسمار ویرا به زنان پرسپولیسی ادای احترام کرد.

طرفداری | اوسمار ویرا به زنان پرسپولیسی ادای احترام کرد.

زنان پرسپولیسی در دیدار با سپاهان مورد توهین هواداران این تیم قرار گرفتند و صحنه‌های زشتی رقم خورد.

اوسمار ویرا با انتشار یک استوری اینستاگرامی از زنان پرسپولیسی حمایت کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ادای احترام اوسمار ویرا به زنان پرسپولیسی + عکس
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم