Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:57:32 GMT

مشارکت مرزبانان آستارا در اهدای خون و دستگیری سارقان

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۷۱۲۷

مشارکت مرزبانان آستارا در اهدای خون و دستگیری سارقان

سرهنگ نوذر مرادی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امروز مرزبانان با اهدای خون به بیماران در ایام پیشگیری از بیماری کرونا، مسئولیت خود را در قبال امنیت و سلامت جامعه نشان دادند.

پایگاه انتقال خون آستارا نیز از علاقه مندان به اهدای خون خواست همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت هشت تا ۱۳ به این پایگاه به نشانی خیابان گمرک، محوطه اورژانس قدیمی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده هنگ مرزی آستارا ادامه داد: به دنبال دریافت گزارش سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در روستای عنبران، امروز مرزبانان با اقدام اطلاعاتی سرنخ هایی از مخفیگاه ۲ سارق به دست آورده و آنها را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: امنیت مرزهای آستارا مثال زدنی است و مرزبانان بیدار با بهره گیری از امکانات و استحکامات دفاعی، در تقویت امنیت نوار مرزی این شهرستان عملکرد رضایت بخشی دارند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و با جمهوری آذربایجان ۳۸ کیلومتر مرز خشکی و ۱۵ کیلومتر مرز آبی دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا آستارا سازمان انتقال خون ايران سرقت مرزبانی ناجا مرزبانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آستارا سازمان انتقال خون ايران سرقت مرزبانی ناجا مرزبانی ویروس کرونا آستارا سازمان انتقال خون ايران سرقت مرزبانی ناجا مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

مرزبانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «بعدازظهر امروز تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند و به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره پرداخته که پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟