Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: مدیرعامل باشگاه استقلال قول تشکیل تیم بسکتبال بانوان را داده و شک نکنید این تیم را وارد مسابقات لیگ خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در دیداری که با فریده شجاعی همسر مرحوم منصور پورحیدری داشت، به وی که نایب رئیس فدراسیون بسکتبال است وعده داده بود که مطالبات همسر مرحومش از سوی باشگاه پرداخت خواهد شد و همچنین تیم بسکتبال بانوان استقلال در رقابت‌های لیگ شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریده شجاعی در خصوص اینکه مطالبات مرحوم منصور پورحیدری از باشگاه استقلال به وی پرداخت شد یا خیر به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: پس از درگذشت مرحوم پورحیدری، هر فردی که مدیرعامل استقلال شده در اولین جلسات خود با من و علی پورحیدری پسرم نشستی برگزار کرده و قول داده در اولین فرصت مطالبات همسرم پرداخت شود.

وی افزود: آقای سعادتمند نیز همین کار را انجام دادند و به من و پسرم گفتند اولین پولی که به دست ما برسد، پول منصور پورحیدری را پرداخت خواهیم کرد. البته قرارداد ایشان در سازمان لیگ قرار دارد و در باشگاه استقلال نیست که بنده قرارداد را از سازمان لیگ گرفتم و به باشگاه استقلال دادم اما هنوز پرداختی صورت نگرفته و پولی وصول نشده است.

نایب رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص اینکه سعادتمند اعلام کرده بود تیم بسکتبال بانوان استقلال تشکیل خواهد شد و چقدر امید دارد تا این وعده عملی شود، تصریح کرد: شک نکنید که این کار را انجام خواهیم داد. ما برآورد هزینه برای تشکیل تیم بسکتبال بانوان استقلال را هم انجام داده‌ایم ولی الان در بحران شیوع کرونا قرار داریم. تیم‌های سال گذشته هم هنوز اعلام آمادگی نکرده‌اند. به محض اینکه آن تیم‌ها آمادگی خود را به اطلاع ما برسانند، با باشگاه استقلال مذاکره می‌کنیم تا تیم بسکتبال بانوان این باشگاه نیز وارد مسابقات شود.

وی ادامه داد: همچنین با باشگاه پیکان نیز صحبت کردیم و حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد در سال جاری قصد سرمایه‌گذاری روی تیم‌های نوجوانان و جوانان را دارد و از سال آینده تیم بزرگسالان بسکتبال بانوان پیکان در مسابقات شرکت خواهد کرد. این کارها زمان زیادی می‌برد تا عملیاتی شود ولی من معتقدم باشگاه‌های بزرگ ما که همگی مزین به نام فرهنگی-ورزشی هستند، باید در کارهای اجرایی نیز این موضوع را به مرحله ظهور برسانند.

شجاعی در خصوص برنامه‌های فدراسیون بسکتبال برای تیم‌های بانوان تأکید کرد: فدراسیون جهانی بسکتبال فیبا، برنامه‌ای برای بسکتبال پنج نفره بانوان نداده است اما بسکتبال سه نفره اردیبهشت سال آینده در اتریش در مسابقات انتخابی المپیک شرکت خواهند کرد. هنوز مجوز شروع تمرینات از سوی ستاد مقابله با کرونا به ما داده نشده است چرا که بسکتبال از ورزش‌های پرتماس و نفس به نفس است. بانوان ملی‌پوش بسکتبال در حال حاضر مهارت‌های انفرادی و بدنسازی خود را به صورت شخصی دنبال می‌کنند. هفته آینده جلسه فنی را برگزار خواهیم کرد و درخواست کرده‌ایم تا اجازه دهند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تمرینات را آغاز کنیم.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال منصور پورحیدری احمد سعادتمند فریده شجاعی علی پورحیدری تیم بسکتبال بانوان استقلال فدراسیون بسکتبال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی

با حکم عباس اورسجی، صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کبدی منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با حکم عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان این فدراسیون منصوب شد.

خادم دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی بوده و پیش از این معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان را در کارنامه خود دارد.

پیش از این منصوره ابوجعفری به مدت 3 ماه سرپرست نایب رئیسی کبدی بانوان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید