Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور تصویب‌نامه مربوط به واگذاری مالکیت مجموعه ورزشی شهدای گمنام از وزارت ورزش و جوانان به شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور تصویب‌نامه مربوط به واگذاری مالکیت مجموعه ورزشی شهدای گمنام از وزارت ورزش و جوانان به شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه ورزشی شهدای گمنام توسط کارشناسان منتخب مجمع عمومی شرکت مذکور به قیمت روز ارزیابی و پس از تایید مجمع عمومی، سرمایه آن شرکت معادل قیمت مذکور افزایش می‌یابد.

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نسبت به اصلاح و صدور سند مالکیت ثبتی مورد اشاره اقدام کند.

در صورتی که ظرف حداکثر یک سال آینده، سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس در بورس عرضه نشود، این تصویب‌نامه خود به خود ملغی و شرکت یادشده مکلف است بدون دریافت هرگونه وجه یا اخذ مجوز یا عناوین مشابه، ملک موضوع این تصویب‌نامه را به وزارت ورزش و جوانان مسترد کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین وزارت ورزش پرسپولیس اسحاق جهانگیری فوتبال شهدای گمنام تصویب نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)

به گزارش  صدای ایران از خبرآنلاین، توهین پیرمرد هوادار سپاهان به بانوان حاضر در ورزشگاه آزادی در بازی با پرسپولیس بازتاب بسیاری در رسانه‌های ورزشی داشته و برخی از چهره‌های ورزشی کشور نیز واکنش تندی به این موضوع نشان داده‌اند.

بنابر روایت خبر ورزشی، باشگاه پرسپولیس نیز ساعاتی پیش بیانیه‌ای دراین خصوص صادر کرد و اکنون اوسمار ویرا سرمربی سرخ‌ها نیز با انتشار یک استوری به اتفاق جنجالی اشاره کرده است.

اوسمار با انتشار تصویری از بانوان پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی در صفحه شخصی اینستاگرامش فقط یک کلمه را با سه هشتگ و زبان‌های ایرانی - انگلیسی و برزیلی نوشت: «# احترام».


دیگر خبرها

  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد