Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:45:27 GMT

علی‌نژاد: کرونا نباید مانع آمادگی قهرمانان‌ ما شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۲۹۲۷

علی‌نژاد: کرونا نباید مانع آمادگی قهرمانان‌ ما شود

مهدی علینژاد، عصر امروز (دوشنبه) با حضور در مجموعه ورزشی شهید کشوری از فدراسیون کاراته و فدراسیون دوومیدانی بازدید کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان طی این بازدید با مسوولین این دو فدراسیون نیز دیدار و گفت‌وگو کرد. در این بازدید خسروی، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها نیز علی‌نژاد را همراهی کرد.

علی‌نژاد ضمن بازدید از فدراسیون کاراته گفت‌وگویی را با سیدحسن طباطبایی، رییس فدراسیون و محسن خمارلو دبیر فدراسیون داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید اظهار داشت: با توجه به شرایطی که کرونا برای جهان پیش آورده و گریبانگیر ورزش نیز شده باید برنامه‌ای داشته باشیم تا نخبه‌های ورزشی را از دست ندهیم و آنها را به خوبی حفظ کنیم.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ورزشکاران المپیکی ما باید حفظ شوند و نباید این فاصله‌ای که کرونا در مسابقات و تمرینات ایجاد کرده باعث شود ورزشکاران را از دست بدهیم. آموزش‌های وبیناری باید به صورت مداوم در فدراسیون باشد تا ورزشکاران بتوانند معلومات خود را حفظ کنند و بتوانند آمادگی لازم را داشته باشند.

وی افزود: هنوز زمان اتمام کرونا مشخص نیست و باید فدراسیون‌ها برای ورزشکاران به خصوص ملی‌پوشان برنامه داشته باشند.

علی‌نژاد عملکرد فدراسیون کاراته را در سال ۹۸ مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: طبق تصمیم جدید معاونت قهرمانی وزارت ورزش برای اینکه بتوانیم خدمات بهتری به فدراسیون‌ها ارائه دهیم پرداخت بودجه به آنها براساس عملکردشان خواهد بود و هر فدراسیونی امتیاز بیشتری کسب کند دریافتی بیشتری نیز خواهد داشت.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه به بازدید فدراسیون دوومیدانی رفت و گفت‌وگویی را با مسوولین فدراسیون داشت. علینژاد در این دیدار گفت: دوومیدانی رشته‌ای بسیار گسترده و وسیع است که هر ماده آن نیاز به افراد با تخصص و کارایی بالا دارد. این رشته به عنوان یک رشته مادر به رسیدگی نیاز دارد و باید منافع این رشته و ورزشکاران‌اش تامین شود.

وی در ادامه افزود: وضعیت دوومیدانی در چند سال گذشته چندان رضایت‌بخش نبوده است و با توجه به استعدادهای خوبی که در این رشته داریم باید تلاش بیشتری صورت بگیرد. ما ورزشکاران بسیار خوبی در رشته‌های پرتاب، دوی استقامت و دوی سرعت داریم که بارها توانایی خودشان را نشان دادند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات سرپرست فدراسیون اظهار داشت: مهدی مبینی در این چند ماهی که در فدراسیون حضور دارند بانی اتفاقات مثبتی شده‌اند. امیدوارم این مسیری که در دوومیدانی آغاز شده تا زمان انتخابات ادامه داشته باشد و بعد از آن نیز شاهد رشد دوباره این رشته باشیم.

برچسب‌ها مهدی علی نژاد فدراسیون دو و میدانی فدراسیون کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی علی نژاد فدراسیون دو و میدانی فدراسیون کاراته مهدی علی نژاد فدراسیون دو و میدانی فدراسیون کاراته فدراسیون کاراته علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کیومرث هاشمی پس از نشست مشترکی که با روسای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون‌های ورزشی داشت، اظهار کرد: در دنیای ورزش، ورزشکاران قلب جامعه قهرمانی آن کشور هستند و اگر آن قلب از کار بیافتد، مدیریت معنایی ندارد. ما سلسله نشست‌هایی در بخش‌های مختلف ورزش کشور داریم برگزار می‌کنیم و این دومین جلسه با نمایندگان قهرمانان و روسای کمیسیون فدراسیون‌های ورزشی بود. هدف اصلی این بود که دغدغه‌ها و نگرانی‌ها مطرح شود.

هاشمی ادامه داد: ورزشکاران در نشست‌هایی که با رئیس جمهور و مقام معظم رهبری داشتند، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و ما هم در این راستا و باتوجه به تاکید رئیس جمهور، جلسات خود را بیشتر کردیم تا دغدغه‌ها مطرح شود. این افراد نمایندگان قهرمانان هستند و آنها مشکلات خود را مطرح کردند و خودمان هم نسبت به برخی از آنها آگاه هستیم و تلاش می‌کنیم که شرایطی فراهم کنیم که قهرمانان با بهترین شرایط ممکن، در رقابت‌های بین‌المللی مقام کسب کنند و این نشست‌ها به ارتباط نزدیک مدیران با قهرمانان کمک کند و این ارتباطات می‌تواند مشکلات را برطرف کند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: اقدامات خوبی برای تسهیلات ورزشکاران انجام شده است و در جلسه مطرح شد، اما کافی نیست و باید توجه بیشتری داشته باشیم. قرار شد این نشست‌ها فصلی برگزار شود و مسئولیت جمع‌بندی آن نیز بر عهده کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک است تا یک چارچوبی مشخص شود و فدراسیون‌ها هم توجه لازم را به ورزشکاران داشته باشند. در هر فدراسیون ۶ ورزشکار نماینده ورزشکاران هستند و این ارتباطات نزدیک می‌تواند به توسعه ورزش قهرمانی کمک کند.

وزیر ورزش و جوانان درباره نقش نظارتی این وزارت‌خانه در امور باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: طبق قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان که مصوب مجلس است، ما باید نقش سیاست‌گذاری و نظارت را پیش ببریم. الان ۳۴ هزار باشگاه در سراسر کشور داریم و مدیریت ورزش کشور باید امور لازم را پیش ببرد. نظارت جزو وظایف ذاتی ما است و منظور ما از نظارت، در چارچوب کلان آن است و دخالتی در امور اجرایی نداریم و این وظیفه سهام‌داران و صاحبان باشگاه است. در راستای خصوصی‌سازی، سرخابی‌ها باید بدهی‌های خود را پرداخت کند و برای بهتر اجرا کردن آن، باید نظارت‌های لازم صورت بگیرد.

هاشمی در پایان گفت: یکی از کار‌های نظارتی ما در این زمینه بحث قانون فیرپلی مالی است. این قانون در مجلس تصویب شده است و آئین‌نامه‌اش را فدراسیون فوتبال باید در مجمع تصویب کند و نظارت روی اجرای این قانون بر عهده مجموعه ورزش کشور است و نماینده آن، فدراسیون مربوطه است. این نظارت‌ها در مورد همه باشگاه‌های کشور صورت می‌گیرد و سرخابی‌ها طرفداران بیشتری دارند و امیدوارم این واگذاری و خرید سهام این باشگاه‌ها مبارک سهام‌داران باشد و سهام‌داران دقت کافی و دغدغه لازم را داشته باشند. این دو باشگاه، مردمی هستند و ما کنار مردم هستیم و می‌توانیم زبان مردم برای همه باشگاه‌ها باشیم.

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم/ تشکر رهبری از ورزشکران بی سابقه بود
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم