Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جریان ملی آزاد(به ریاست جبران باسیل داماد میشل عون رئیس جمهور لبنان)، «شربل وهبه» روز دوشنبه در پی استعفای «ناصیف حتی» به عنوان وزیر خارجه جدید لبنان تعیین شد.

شربل وهبه در اولین اظهارنظر خود پس از تعیین به عنوان وزیر خارجه گفت : دولت باید فعالیت کند، لبنان باید برای حل بحران با همه ارتباط داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وهبه که با شبکه تلویزیونی "OTV" گفتگو می کرد، خاطر نشان کرد اعتقادی به وجود محاصره ندارد، بلکه مشکلات وجود دارد، ما حضور تاثیرگذاری در جهان داریم که باید بر آن تکیه کنیم(برای حل مشکلات)

وزیر خارجه جدید لبنان اظهار داشت دولت باید اصلاحات را در پیش بگیرد. وی افزود وزیر خارجه کویت در تماسی که گرفت بر حمایت از لبنان تاکید کرد و گفت وزیر خارجه کویت به من گفت که به زودی از من برای سفر به کویت دعوت خواهد کرد.

وهبه با بیان اینکه سفرها برای تحقق اهداف انجام می شود، افزود نخست وزیر هیچ اشتباهی در قبال فرانسه انجام نداد و سخن باید در حد و اندازه  خودش گفته شود.

وزیر خارجه جدید لبنان درباره سوریه هم گفت : ما و سوریه دو کشور همسایه هستیم و ما باید در موضوع آوارگان با یکدیگر همکاری کنیم.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: وزیر خارجه جدید لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳سال است که آمریکا، انگلیس،فرانسه وآلمان بامارفتاری خصمانه دارند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، وزارت خارجه سوریه نسبت به بیانیه ۲ روز پیش آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در خصوص این کشور واکنش نشان داد.

وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای در این خصوص تاکید کرد که این کشورها در ۱۳ سال گذشته از طریق استفاده ار تمامی ابزارهای جنگی علیه سوریه، به رویکرد خصمانه خود نسبت به این کشور ادامه داده‌اند.

این نهاد دولتی سوری ضمن محکوم‌نمودن بیانیه این ۴ کشور غربی، این اقدام را در راستای تداوم سیاست‌های مخرب این کشورها علیه سوریه، تکرار انتساب اتهامات باطل به این کشور، گسترش تبلیغات برای تخریب چهره سوریه و انحراف دیدگان جهانیان از نقض گسترده حقوق بشر در رابطه ملت سوریه از سوی این ۴ کشور دانست.

در ادامه این بیانیه آمده است: ادعاهای دولت‌های این ۴ کشور مبنی بر توجه آنان نسبت به پایان رنج‌های مردم سوریه، تنها بیانگر دورویی سیاسی و انحطاط اخلاقی آنان برای سرپوش‌نهادن بر آثار فاجعه‌بار اقدامات زورگویانه و غیرقانونی تحمیل‌شده از سوی آنان نسبت به ملت سوریه است.

همچنین وزارت خارجه سوریه تاکید کرد: حمایت آمریکا از شبه‌نظامیان تروریست جدایی‌طلب درد و رنج بسیاری از ساکنان شمال شرق سوریه را در پی داشته است، سرقت منابع ملی این کشور از سوی آمریکا به محروم‌نمودن ملت سوریه از بهره‌بردن از منابع خود انجامیده است و تداوم اشغال بخش‌هایی از خاک سوریه نقض آشکار حاکمیت سوریه و منشور ملل متحد شمرده می‌شود.

علاوه بر این وزارت خارجه سوریه لحن باج‌گیرانه این ۴ کشور غربی در بیانیه آنان را لحنی استعماری دانست که هدف آن در وهله نخست به درازاکشاندن بحران سوریه است.

کد خبر 6057593

دیگر خبرها

  • اولین اظهار نظر قلعه‌نویی درباره لیست جدید تیم ملی
  • چرا غرب در روند بازگشت آوارگان از لبنان به سوریه سنگ می‌اندازد؟
  • مسقط: ایران می‌تواند نقش موثری در ایجاد آتش‌بس در غزه ایفا کند
  • موضع‌گیری جدید اردن درباره جنگ غزه
  • تاکید سفیر پاکستان بر گسترش روابط با ایران
  • تاکید سفیر پاکستان بر تعهد این کشور در گسترش روابط با ایران
  • ۱۳سال است که آمریکا، انگلیس،فرانسه وآلمان بامارفتاری خصمانه دارند
  • آمادگی وزارت خارجه برای تسهیل فعالیت شرکت‌های ایرانی در سوریه
  • هدف گذاری ۲۰ میلیارد دلاری در تجارت ایران با عراق
  • لزوم ایجاد نیروگاههای تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی