Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:54:51 GMT

فرمان آزمایش کرونا برای کارکنان کاخ سفید صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۴۱۸۲

فرمان آزمایش کرونا برای کارکنان کاخ سفید صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشریه پولیتیکو از صدور فرمان آزمایش کرونای کارکنان کاخ سفید به صورت انتخابی و رندوم خبر داد.

تارنمای پولیتیکو دوشنبه شب به نقل از یک منبع مطلع نوشت که دستور انجام آزمایش کرونا برای کارکنان دفتر اجرایی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا صادر شده است.

به نوشته پولیتیکو صدور این دستور پس از آن انجام می گیرد که برخی از شخصیت های مهم کاخ سفید از جمله «رابرت اوبراین» مشاور امنیت ملی ترامپ اخیراً به ویروس کرونا مبتلا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه، یک مقام کاخ سفید گفت که طرح انجام آزمایش کرونا از کارکنان کاخ سفید برای چند ماه به صورت انتخابی و رندوم صورت خواهد گرفت و هیچ اجباری در آن نیست.

گفتنی است که آمریکا بالاترین میزان قربانیان و مبتلایان به کرونا در جهان را دارد و تا کنون بیش از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند.

شمار قربانیان کرونا در آمریکا هم به حدود ۱۵۸ هزار نفر رسیده است.

کد خبر 4990404

منبع: مهر

کلیدواژه: کاخ سفید ویروس کرونا آمار کرونا ایالات متحده آمریکا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا دونالد ترامپ ایران عربستان سعودی روسیه لبنان فلسطین حزب الله لبنان امارات متحده عربی سوریه افغانستان آزمایش کرونا کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه

آمریکا و ۱۷ کشور دیگر خبر دادند طرحی برای آتش‌بس در غزه و آزادی اسرای صهیونیست به جنبش حماس ارائه کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، کاخ سفید اعلام کرد که ۱۷ کشور از جنبش حماس درخواست می‌کنند که اسرای صهیونیست موجود در غزه را در مقابل «آتش‌بس و بازگشت آوارگان به شمال» آزاد کند.

طبق گزارش العربیه، کاخ سفید اعلام کرد: توافق پیشنهادی برداشتن هرگونه مانع برای بازگشت آوارگان به شمال غزه را شامل می‌شود. این توافق توافق فوری و طولانی مدت در غزه را شامل می‌شود. شاخص‌ها نشان می‌دهد که امکان آتش‌بس در غزه وجود دارد اما ما به‌طور کامل از این امر مطمئن نیستیم.

آمریکا همچنین مدعی شده «پاسخ حماس به پیشنهادهای مطرح شده به هیچ وجه تشویق‌کننده نیست».

این در حالی است که حماس باهار تاکید کرده در مذاکرات انعطاف لازم را از خود نشان داده و این رژیم صهیونیستی است که به ادامه جنگ و کشتار مردم فلسطین اصرار دارد.

کاخ سفید همچنین تاکید کرد پیشنهاد مطرح شده به حماس با ضمانت‌های آمریکا قطر و مصر است.

در این راستا، یک مسئول آمریکایی به اکسیوس گفت: اطلاعات به دست آمده در روزهای اخیر نشان می دهد که حماس به دنبال تعویق توافق تبادل اسرا نیست. حماس آماده نشستن بر میز مذاکرات است. شاخص‌ها نشان می‌دهد که امکان پیشرفت در مساله توافق تبادل‌اسرا وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه
  • سرخ و سفید و دوست‌داشتنی
  • صدور فرمان جنگ از ورشو!
  • پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده
  • پولیتیکو: آمریکا ماه گذشته موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کرده است
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد