Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی به دانشجویان برای رفتن به سمت کارآفرینی کمک کند.

دکتر محمد خدابخشی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی از بدو شکل‌گیری تاکنون در دانشگاه‌ها و حوزه‌های مختلف کارهای اساسی انجام داده است.

وی تصریح کرد: در زمینه‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها جمعی از نیروهای اعتقادی بودند که به انقلاب و نظام اعتقاد داشتند و این مجموعه جهاد دانشگاهی را ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم الیگودرز در مجلس خاطرنشان کرد: فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در دانشگاه مطلوب بوده و در دانشگاه‌ها تاثیرگذار هستند.

خدابخشی اضافه کرد: دانشگاه‌ها باید به سمتی برود که افرادی که بهترین دوران خود را در دانشگاه سپری می‌کنند بعد از فراغت از تحصیل بتوانند کسب و کاری بر ای خودشان تعریف کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه نیاز دولت خیلی محدود است امکان اینکه در دولت استخدام بشوند کم بوده چون نیاز دولت خیلی محدود است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس ادامه داد: وجود جهاددانشگاهی در دانشگاه‌ها باید به شکلی باشد که هسته‌هایی را تشکیل دهد و به دانشجویان کمک کند تا به سمت کارآفرینی بروند.

خدابخشی عنوان کرد: جهاد دانشگاهی باید کمک کند تا دانشجویان توانمند شوند و کاری کنند تا آنان نسبت به مشکلات جامعه بی‌تفاوت نباشند.

وی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی باید در بحث مسائل دانشگاه راهکار داشته و اهتمام گسترده‌ای برای رفع آنها داشته باشد.

 نماینده مردم الیگودرز در مجلس تصریح کرد: نباید به این اکتفا شود که دانشجویان چهار سال یا بیشتر بهترین بازده زمانی عمر را دانشگاه مشغول شوند و توانمندی لازم را برای حضور در جامعه نداشته باشند.

خدابخشی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی تاکنون خدمات خوبی را ارائه کرده و سمت و سوی آنها باید به شکلی باشد که اثربخشی بیشتری در جامعه داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كارآفريني مجلس شورای اسلامی جهاد دانشگاهی نماینده مردم الیگودرز در مجلس جهاد دانشگاهی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: ۱۲ هزار و ۳۵۶ داوطلب در رشته‌های مختلف شغلی در آزمون استخدامی آموزش پرورش ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان کردستان، اکبر اسدی اظهار کرد: ۱۲ هزار و ۳۵۶ داوطلب در رشته‌های مختلف شغلی در آزمون استخدامی آموزش پرورش ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: این آزمون همزمان با سراسر کشور در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت در استان کردستان برگزار خواهد شد.

رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان با بیان اینکه این آزمون جز بزرگترین آزمون‌های استخدامی کشور است، خاطرنشان کرد: در استان کردستان هشت هزار و ۹۵۶ نفر خانم و سه هزار و ۴۰۰ نفر آقا ثبت نام کرده‌اند.

اسدی در خصوص حوزه های امتحانی این آزمون گفت: سنندج، سقز، مریوان و بیجار چهار حوزه امتحانی این آزمون هستند که به تفکیک در شهرستان مریوان یک هزار و ۴۷۹ نفر، بیجار ۶۳۹ نفر، سنندج هفت هزار و ۶۷۱ نفر و در شهرستان سقز دو هزار و ۵۵۷ داوطلب به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

اسدی اضافه کرد: اعلام نتایج آزمون پس طی سایر مراحل بر روی سایت آزمون جهاددانشگاهی www.hrtc.ir قرار می‌گیرد.

کد خبر 749485

دیگر خبرها

  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم