Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:15:42 GMT

جاعلان اسکناس در چنگ قانون

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۵۰۶۷

جاعلان اسکناس در چنگ قانون

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی سربیشه از شناسایی و دستگیری اعضای باند پنج نفره جعل  اسکناس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمدرضا کارگر اظهار کرد: با دریافت اخبار واصله مبنی بر این که فردی در شهرستان سربیشه اقدام به نگهداری، خرید و فروش اسکناس جعلی می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی سربیشه افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه این فرد شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و بازرسی از منزل وی، ۱۳۳ قطعه ایران چک  ۵۰۰ هزار ریالی به ارزش ۶۵ میلیون ریال کشف کردند.

کارگر بیان کرد: در ادامه عملیات ماموران با انجام اقدامات پلیسی فردی را که در امر تهیه و توزیع اسکناس‌های جعلی در یکی از شهرهای مرزی شرق کشور فعالیت داشت، شناسایی کردند و پس از تحت نظر قرار دادن وی، سه نفر از همدستانش را در چند عملیات جداگانه دستگیر کردند.

کارگر تصریح کرد: در مجموع این عملیات ۵۴۱ قطعه ایران چک جعلی ۵۰۰ هزار ریالی به ارزش ۲۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کشف و اعضای این باند پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی

نیروی انتظامی استان یزد یک قاچاقچی مواد مخدر را که ۴۱۷ گرم هروئین در معده خود جاساز کرده بود را دستگیر کرد.

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر، هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه  

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادافیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور «هرات به مروست» متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و سه کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری دو  قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضائی معرفی شدند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری زوج سوداگر مرگ قاچاقچی سوخت نقره داغ شد نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در همدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • کارگر ماهر هم امنیت شغلی ندارد
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • قانون حجاب و عفاف باید در کشور اجرا شود