Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@11:29:11 GMT

ماجرای غیبت اجباری کاوه رضایی

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۵۱۸۵

 به نقل از Walfoot  بلژیک، کاوه رضایی با وجود انتقال قرضی اخیر از کلوب بروژ به شارلوا نمی‌تواند شنبه آینده در دیدار این دو تیم در هفته نخست ژوپیلر لیگ بلژیک به میدان رود.

شارلوا ساعت 16:30 دقیقه شنبه هفته آینده در بازی افتتاحیه ژوپیلر لیگ بلژیک میهمان کلوب بروژ، مدافع عنوان قهرمانی است اما نمی‌تواند از بهترین گلزن خود در فصل گذشته بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوه رضایی طبق مفاد قرارداد انتقال قرضی به شارلوا هنوز هم بخشی از دستمزد سالیانه‌اش را از کلوب بروژ دریافت می‌کند و اجازه بازی برابر تیم پیشین خود را ندارد.

کاوه رضایی که در فصل گذشته لیگ بلژیک هم به صورت قرضی برای شارلوا بازی کرده بود  در 2 دیدار رفت و برگشت برابر کلوب بروژ حضور نداشت.

کد خبر 1417792

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کاوه رضایی تیم ملی فوتبال ایران فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های بین‌المللی عربستان مقابل حریفی از بلژیک پیروز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نوشاد عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در دور نخست از مرحله مقدماتی رقابت‌های بین‌المللی اسمش در کشور عربستان، ظهر امروز به مصاف «سدریک نویتینک» نفر 89 رنکینگ جهانی از بلژیک رفت و این حریف را 3 بر صفر شکست داد.

عالمیان که در رده 68 رنکینگ جهانی قرار دارد، در دور دوم مقابل برنده جدال آندریاس لونکو از اتریش و لیلیان باردت از فرانسه میباشد قرار خواهد گرفت.

همچنین امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران در این مسابقات است که فردا با «ادوارد اونسکو» 19 ساله نفر هفتادوهشتم دنیا از رومانی روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • ماجرای "ترور رامین یکتاپرست، شهروند ایرانی" چیست؟
  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان