Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد مهدی بانشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود مشارکت بخش عمده ای از مردم استان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد اما بی احتیاطی عده ای تلاش ها برای مهار این بیماری را ناکام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانشی افزود: مهار بیماری ویروس کرونا مستلزم مشارکت همه شهروندان برای پیشگیری از انتشار این بیماری است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان با یادآوری فعالیت ۲۰۰ بازرس بهداشتی برای نظارت بر نحوه مراقبت های بهداشتی و جمعیت ۷۲۶ هزار نفری استان گفت: قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا نیازمند مشارکت بیشتر مردم است.

بانشی با اشاره به اینکه آئین های عروسی یکی از کانون های انتشار بیماری کرونا در استان محسوب می شود بیان کرد: در حال حاضر برپایی عروسی در خانه هم جرم است و در صورت انجام این آئین ها دور از چشم بازرسان بهداشتی به ویژه در مناطق روستایی می توانند به دانشگاه علوم پزشکی اطلاع رسانی کنند

او با اشاره به اینکه تعداد مرگ و میر بر اثر انتشار بیماری کرونا در استان نسبت به ابتدای تابستان ۶ برابر شده است،افزود: این امر نشان دهنده جدی بودن تهدیدهای جانی برای همه افراد جامعه است.

۱۰درصد از قربانیان ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد هیچ بیماری زمینه ای نداشته اند.

بانشی گفت:اگرچه نسبت به روند فزاینده صعودی بیماری ویروس کرونا در استان نسبت به پنج هفته پیش کم شده است اما همچنان روند ابتلا به این بیماری صعودی است.

کهگیلویه و بویراحمد هشت شهرستان دارد که از این تعداد شهرستان گچساران در وضعیت قرمز و پنج شهرستان نیز در وضعیت پرخطر این بیماری قرار دارد.

تاکنون ۳۰۹ هزار و ۴۳۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و شمار جان‌باختگان این بیماری به ۱۷هزار و ۱۹۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی حکمی «حمید طالبی» را به‌عنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، متن حکم مجید چگنی برای سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

همچنین به پاس زحمات ریحان بهادر در دوره تصدی این سمت از ‌وی قدردانی شده است.

دیگر خبرها

  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد