Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@02:05:51 GMT

برگزاری جشنواره شعر رازهای ارغوانی در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۵۳۷۰

برگزاری جشنواره شعر رازهای ارغوانی در شهرکرد

مسؤول انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری از اعلام فراخوان جشنواره شعر بسیج هنرمندان با عنوان رازهای ارغوانی در استان خبر داد.

فرشته محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با تاکید بر اهمیت نقش هنر و جایگاه والا و تأثیرگذار قلم در تبیین و گسترش آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: سازمان بسیج هنرمندان امسال  همزمان با هفته دفاع مقدس، جشنواره رازهای ارغوانی را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری، افزود: استفاده از ابزار هنر برای آگاهی‌بخشی و معرفت‌افزایی نسل جوان و تقویت و استحکام محور مقاومت بیش از پیش مورد توجه است.

وی اضافه کرد: شرایط کنونی و درگیری تمام کشورها با ویروس منحوس کرونا، روحیه‌بخشی به کادر درمان و مدافعان سلامت جان برکفان عرصه تلاش و ایثار، حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین وحدت و همدلی مردم می‌تواند دست‌مایه خلق آثاری وزین و تأثیرگذار در عرصه هنر متعالی شود.

محمدی، رازهای ارغوانی، مکتب سلیمانی، جهش تولید، اقتدار و بالندگی، شکست تحریم‌های ظالمانه، الفبای ایثار، کمک مؤمنانه و زخم‌های شعله‌ور را از جمله بخش‌های موضوعی این جشنواره برشمرد.

وی، سبک زندگی اسلامی ایرانی را از دیگر بخش‌های موضوعی جشنواره شعر بسیج هنرمندان عنوان و اضافه کرد: آثار ارسالی در تمامی قالب‌های شعری کلاسیک، سپید و نیمایی، سـرود و تصنیف و کودک و نوجـوان پذیرفته می‌شود.

انتهای پیام/68024/م

منبع: فارس

کلیدواژه: فرشته محمدی جشنواره شعر بسیج بسیج هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد

مهرداد میرزاییان رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: به درخواست اداره کل تعزیرات حکومتی استان نسبت به اجرای طرح گشت مشترک با این سازمان اولین بازدید طرح فوق انجام شد.

بیشتر بخوانید

افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در شهرکرد

وی افزود: در این طرح بازدید و سرکشی از تعدادی از تاکسی‌های گردشی سطح شهر، تاکسی‌های خط میدان دانش- چالشتر و تاکسی‌های مستقر در ترمینال سامان بازرسی به عمل آمد.

میرزاییان اضافه کرد: این طرح به صورت مستمر و طی بازرسی از نحوه اخذ کرایه‌ها به استناد مصوبه نرخ کرایه اجرایی در سال ۱۴۰۳ و الزام نصب برچسب نرخ نامه در تاکسی‌ها و الزام وجود دستگاه کارتخوان در تاکسی، بصورت مشترک بین دستگاه‌های مذکور در ماه‌های آتی انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • برگزاری آزمون مهارت سنجی گلیم بافی در البرز
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من