Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی در نشست با اصحاب رسانه، مشکلات خبرنگاران را یک گلایه قدیمی و البته به جا دانست و گفت: برای رفع این مشکلات باید دولت قدم موثری بردارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «محمدعلی شجاعی» شب گذشته (13 مرداد) در نشست صمیمی با اصحاب رسانه خراسان شمالی که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و روز خبرنگار، با اشاره به مشکلات و دغدغه های این قشر، گفت: مشکلات خبرنگاران یک گلایه قدیمی و به جا است که برای رفع این مشکلات باید دولت قدم موثری بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان شمالی افزود: برای حل مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه استان پیگیری های زیادی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته ام اما قبول دارم که خروجی، شایسته خبرنگاران استان و متناسب با پیگیری ها نبوده است.

 

وی با بیان اینکه شاید با نگاه به برخی از کارها، انجام آن به نظر آسان باشد، اما برخی افراد خود مانع توسعه استان هستند، افزود: متاسفانه فهم مشترکی نسبت به رشد و پیشرفت وجود ندارد و برخی سنگ اندازی می کنند.

 

دکتر شجاعی با اشاره به اینکه باید در بیان اقدامات و حرکت های انجام شده، شرایط را هم مد نظر داشت، افزود: شرایط کشور بر کسی پوشیده نیست، نیاز نیست خبرنگار یا مسئول باشی، وضعیت فشار اقتصادی قابل درک است، البته در ۶ ماه گذشته، کرونا هم بر اقتصاد تاثیر گذاشته است.

 

وی بیان حقیقت و انتقاد به موقع را از ویژگی های برجسته خبرنگاران برشمرد و بیان داشت: رسانه هایی که تلاش دارند بگویند اصلا این نظام کاری برای مردم انجام نداده است در جامعه بی شمارند و باید این قشر مراقب باشند که به کدام مسیر می روند.

 

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره تأکید دارند که خدمات نظام اسلامی باید در جامعه بیان و بازگو شود و رسانه‌های وفادار به نظام در این خصوص رسالت سنگینی دارند، چرا که این امر باعث دلگرمی مردم نسبت به نظام می شود.

 

حسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: تعداد 15 نشریه محلی دارای مجوز دراین استان به ثبت رسیده است.

 

وی بیان کرد: از سال ۹۵ تاکنون، بیش از هفت میلیارد ریال یارانه به نشریات استان تعلق گرفته است.

 

در این جلسه تعدادی از خبرنگاران به بیان دغدغه ها و مشکلات رسانه های استان پرداخته و از استاندار خراسان شمالی خواستند در راستای حل این مشکلات اقدامات اساسی صورت بگیرد.

 

 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم گرامیداشت روز خبرنگار روز خبرنگار خبرنگاران استاندار خراسان شمالی مشکلات خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد

میزان بارش‌های سامانه اخیر که روز گذشته در خراسان شمالی فعال بود، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، میزان بارش‌های سامانه اخیر که روز گذشته در خراسان شمالی فعال بود، اعلام شد.

بر این اساس بجنورد ۶.۵ میلی متر، آشخانه ۵.۱ میلی‌متر، راز ۴.۹ میلی‌متر، شیروان ۱۱.۹ میلی‌متر و صفی‌آباد ۵.۵ میلی‌متر بارندگی را ثبت کردند.

همچنین ۱۰.۷ میلی متر بارش در فاروج را شاهد بودیم.

ایستگاه کلات اسفراین با ۳۵.۶ میلی‌متر بیشترین بارش را طی گذر سامانه بارشی به خود اختصاص داده است.

کد خبر 750744

دیگر خبرها

  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • خراسان شمالی غرق در ماتم عزای صادق آل محمد
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد