Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:52:15 GMT

«انتقاد منصفانه» عنصر اصلی گزارش‌های خبرگزاری مهر است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۵۶۹۶

«انتقاد منصفانه» عنصر اصلی گزارش‌های خبرگزاری مهر است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا قاسمپور در بازدید از دفتر شیراز خبرگزاری مهر بیان کرد: گزارش‌های انتقادی باید ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشد که در اغلب گزارش‌های خبرگزاری مهر موضوع انتقاد منصفانه عنصر اصلی این گزارش‌ها است.

وی اضافه کرد: انتقادات اگر سازنده و منصفانه باشد منجر به توسعه همه جانبه جامعه خواهد شد از این رو اصحاب رسانه با توجه به وظایف ذاتی خود مبنی بر بیان مشکلات مردم در راستای برطرف شدن مشکلات اجتماعی باید با رعایت انصاف نسبت به مطرح کردن مسائل در قالب گزارش‌های انتقادی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یادآور شد: در راستای توسعه جامعه، مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز باید دارای ویژگی نقد پذیری باشند تا جامعه به سمت تعالی حرکت کند.

معاون استاندار فارس تاکید کرد: اطلاع رسانی سریع و صحیح یکی دیگر از ویژگی‌های خبرگزاری‌های مردمی است و خبرگزاری مهر در استان فارس توانسته با بهره گیری از سرمایه اجتماعی خود، در جامعه نقش پر رنگی داشته باشد.

او افزود: بهره گیری از سرمایه اجتماعی در خبرگزاری مهر استان فارس باعث شد که در موضوع شیوع کرونا این خبرگزاری نسبت به انتشار اخباری دقیق و صحیح اقدام کند که نتیجه این اطلاع رسانی دقیق، کاهش دغدغه‌های مردمی و افزایش آگاهی از خطرات بیماری کرونا گشت.

قاسم پور در خصوص جایگاه خبرگزاری مهر بیان کرد: باتوجه به اقدامات خبرگزاری مهر در جامعه، این خبرگزاری دارای جایگاهی مردمی، اثر گذار و مهم است و این در حالی است که ارائه خبرها و گزارش‌های مختلف در تمامی حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، شهری و … باعث شد که مردم اعتماد ویژه ای به خبرگزاری مهر داشته باشند.

وی تاکید کرد: ایجاد امید و نشاط در جامعه نباید مورد غفلت اصحاب رسانه قرار گیرد و خبرنگاران با مطرح کردن خدمت‌ها در رسانه‌های دیداری و چاپی نقش ویژه ای در توسعه خدمت رسانی دولت به مردم ایفا می‌کنند.

کد خبر 4990224

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری فارس توسعه پایدار توسعه اجتماعی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم اقامه نماز جمعه بیرجند مجلس شورای اسلامی کرمانشاه خبرگزاری مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در حالیکه خبر واریز افزایش حقوق ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری به همراه حقوق خردادماه اعلام شده است. شهروند خبرنگاری از این افزایش دیر هنگام گلایه دارند.

پیام شهروند خبرنگار ما:

سلام.‌مستأجران مشکلات زیادی دارند . چرا حقوق بازنشستگان کشوری را آنقدر زود اضافه کردن ولی کارگران بازنشسته را هنوز اضافه نکردن؟؟؟کرایه تاکسی را ۵۰درصد اضافه کردن . چرا از دلالان دلار مالیات سنگین نمیگیرند؟؟؟؟؟

دیگر خبرها

  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها