Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در اردبیل از بازگشت محدودیت‌ها با توجه به وضعیت قرمز و نگران کننده کرونا در شهرستان اردبیل خبر داد و افزود: مردم باید این ویروس را جدی بگیرند.

او افزود: مقرر شد به مدت یک هفته از امروز فعالیت و خدمات رستوران‌ها، اغذیه فروشی و بستنی فروشی‌ها در اردبیل به صورت بیرون بر باشد و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردبیل افزود: از برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم جلوگیری می‌شود و مردم باید به رعایت این امر اهتمام جدی داشته باشند.

امامی یگانه افزود: تاکسی‌ها و خط واحد‌ها موظف هستند به سرنشین محدود با توجه به دستورالعمل ابلاغی خدمات ارائه دهند و خدمات‌دهی به افرادی که از ماسک استفاده می‌کنند انجام شود.

او بیان کرد: پاساژ‌ها و مراکز فروش خرید و بازار‌ها موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پوشیدن ماسک توسط متصدیان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستند در غیر این صورت این مراکز پلمب می‌شوند.

فرماندار اردبیل گفت: مانور فاصله گذاری اجتماعی در اردبیل بصورت روزانه برگزار می‌شود و نظارت‌ها و بازرسی‌ها در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در این شهرستان تشدید می‌شود.

امامی یگانه گفت: متاسفانه آمار فوتی‌ها و بستری‌ها و مبتلایان ویروس کرونا در اردبیل افزایش یافته و مردم باید نسبت به سلامت خود و خانواده‌هایشان حساس باشند و استفاده از ماسک، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات حداقل انتظار از همشهریان عزیز می‌باشد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراکز گردشگری ویروس کرونا مراسم عروسی پروتکل بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید گندم در استان تاکنون ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان با اشاره به حمل روزانه ۶۰ هزار تن گندم در استان افزود: از مجموع بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم، بیش از ۷۵۰ هزار تن گندم به مراکز سرپوشیده و سیلو‌ها ارسال شده است.

وی با اشاره به بارندگی‌ها در سطح استان اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های مختلف حمل گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد و سرپوشیده در حال انجام است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: تمامی مراکز سرپوشیده، سیلو‌ها و کارخانه‌های آرد استان به طور شبانه روزی آماده دریافت گندم کشاورزان استان هستند.

دیگر خبرها

  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • موزه‌ها شنبه تعطیل است
  • تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • شرایط نامساعد دریا اسکله های گردشگری قشم را تعطیل کرد
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است
  • جاده‌های کرمانشاه از امروز شلوغ می‌شود/رانندگان احتیاط کنند
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان