Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان، دفتر فن بازار منطقه ای گیلان در پارک علم و فناوری استان در رشت افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان آرش فرزام صفت معاون استاندار گیلان امروز (دوشنبه) در مراسم افتتاح این دفتر ، با اشاره به نقش مهم دفتر فن بازار در ایجاد فرآیند هم رسانی فناورانه میان عرضه کنندگان و متقاضیان فناوری اظهار داشت: عملکرد دفتر فن بازار، شبکه ای است و انتظار داریم که به عنوان شبکه عمل کرده و نیازها را با هم رسانی برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با مهم دانستن نیازسنجی در صنایع مختلف از جمله گردشگری استان گیلان خاطر نشان کرد:  تا این نیاز جمع بندی نشود، تحقیقات نمی تواند به آن سمت حرکت کند ضمن اینکه نیاز اکنون با  سال گذشته متفاوت است که این امر باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه ابتدا باید نیاز و توانمندی های استان و بازار هدف را بشناسیم، خاطر نشان کرد: به عنوان مثال زیتون یکی از محصولات مهم و استراتژیک گیلان است که افزون بر ۵۰ نوع فرآورده از این محصول تولید می شود.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان گیلان ادامه داد: انتظار است تا این صندوق در راستای اهداف دفتر فن بازار کار کند.

فرزام صفت با تاکید بر این که کارهای جزیره ای و موازی کاری منتج به اهداف نمی شود، گفت: کار در حوزه دانشگاه، جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری همه در راستای یک هدف  است و  هم افزایی باید اتفاق بیفتد.

دفتر فن بازار منطقه ای گیلان با هدف تسهیل در تجاری سازی فناوری، بسترسازی انتقال فناوری و ایجاد فرآیند هم رسانی فناورانه میان عرضه کنندگان و متقاضیان فناوری، کارآفرینان و سرمایه گذاران در پارک علم و فناوری استان در رشت راه اندازی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دفتر فن بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه/ شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ غزه آماری جدید درباره وضعیت بحرانی کودکان در این باریکه منتشر کرد.

بنابر اعلام دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون، ۳۰ کودک فلسطینی در اثر گرسنگی و سوء تغذیه شدید جان خود را از دست داده اند.

همچنین در شرایط کنونی ۱۷ هزار کودک فلسطینی بدون داشتن والدین خود (پدر یا مادر یا هر دو) در این باریکه زندگی می کنند.

براساس آخرین آمارها در جنگ غزه تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر به شهادت رسیده اند که ۷۲ درصد از آنها زن و کودک هستند.

کد خبر 6086464 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه | شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه/ شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی