Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@23:02:14 GMT

کمک های مومنانه مصداق بارز خدمت به مردم است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۶۰۲۵

کمک های مومنانه مصداق بارز خدمت به مردم است

جلیل و خلیل ناصری دو ورزشکار ایلامی در خصوص برنامه کمک مومنانه گفتند این کمک های مومنانه مصداق بارز خدمت به مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ایلام بیدار، جلیل و خلیل ناصری دوقلوهای ورزشکار هلیلانی هستند که افتخارات زیادی را در سطح ملی وحتی بین المللی برای ایران واستان ایلام کسب کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو ورزشکار از محروم ترین مناطق ایلام توانسته اند با تلاش وکوشش به قله های بالای موفقیت دست پیدا کنند.

جلیل ناصری در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:در حال آماده سازی برای مسابقات کشوری وبین المللی هستیم تا در صورتی برگزاری مسابقات بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

وی در ادامه گفت:ویروس کرونا باعث آسیب زدن به کسب و کار مردم واز طرفی تهدید جان مردم شده است که امیدواریم هرچه زودتر این ویروس از جامعه پاکسازی شود.

ناصری خاطرنشان کرد:جامعه ورزش از این ویروس هم متضرر شده و بسیاری از مسابقات برگزار نمی شود که امیدواریم با توجه به شرایط این ویروس تمهیداتی برای مسابقات اندیشیده شود.

این ورزشکار هلیلانی خاطرنشان کرد: دراین شرایط کمک به هم نوع خدمت به مردم است زیرا عده ای زیادی از ویروس کرونا آسیب دیده اند.

وی یادآور شد: کمک های مومنانه مصداق بارز خدمت به مردم است که دراین شرایط یه یاد کسانی باشیم که وضعیت معیشتی خوبی ندارند.

خلیل ناصری هم در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: با توجه به اینکه درمناطق محروم استان بوده ایم می دانیم که محرومیت چه مشکلاتی برای خانواره ها دارد.

وی افزود:دراین شرایط همه گیری ویروس کرونا بسیاری از مشاغل قطعا آسیب دیده ودر معیشت خود مشکل پیدا کرده اندکه دراین شرایط یه یاداین افراد بودن خدمت بزرگی است.

ناصری تصریح کرد: کمک های مومنانه امر خداپسندانه وخدمت بزرگی به کسانی که دراین شرایط در معیشت خود دچار مشکل هستند.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خدمت به مردم کمک های مومنانه دراین شرایط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟