Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@01:54:08 GMT

کشتی‌گیر مطرح درگذشت+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۶۱۶۸

کشتی‌گیر مطرح درگذشت+ عکس

دارنده مدال‌های طلای کشتی جهان و المپیک در سن 69 سالگی درگذشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ژاکسیلیک اوشکمپیروف، دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از کشور قزاقستان در سن 69 سالگی درگذشت. 

بنا بر اعلام سایت اتحادیه جهانی، این کشتی گیر مدال های طلای جهان و المپیک در رشته کشتی فرنگی را در کارنامه قهرمانی خود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوشکمپیروف، در المپیک 1980 مسکو در وزن 48- کیلوگرم کشتی فرنگی به مدال طلا رسید و نخستین طلایی قزاقستان در المپیک و ستاره ملی این کشور نام گرفت.

این کشتی گیر مدال طلای قهرمانی جهان در سال 1981 را نیز بدست آورده بود.  همچنین نام او در سال 2014 در تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی به ثبت رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، درحالی که همچنان اخبار کشتی آمریکا تحت‌الشعاع شکست تیلور در انتخابی المپیک قرار دارد و امروز رسماً اعلام شد که این کشتی‌گیر در اوکلاهاما جایگزین جان اسمیت در امر مربیگری شده است، یک وب‌سایت مرتبط به ایالت آیووا خبر از دردسر آرون بروکس برنده تیلور داد.

این وب‌سایت اعلام کرده است که پیش از برگزاری انتخابی آمریکا، خبری به بروکس اعلام شد که تست دوپینگش در مسابقات جهانی زیر 23 سال 2023 مثبت شده است، او در این مسابقات صاحب نشان طلای 86 کیلوگرم شد، با وجود این، آمریکایی‌ها امیدوار هستند که در این خصوص خطایی اتفاق افتاده باشد و مورد مشکوک، یک اشتباه باشد، به همین دلیل به بروکس مجوز شرکت در انتخابی داده شد اما هنوز معلوم نیست امکان حضور او در المپیک وجود داشته باشد.

تا هفته آینده مشخص خواهد شد که بروکس محروم می‌شود و یا در ترکیب تیم المپیکی آمریکا به پاریس می‌آید، بنابراین اگر بروکس با محرومیت مواجه شود طبیعتاً تیلور جایگزینش خواهد شد، البته وکیل‌های کشتی آمریکا مطمئن هستند بروکس به مسابقه برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • امین میرزازاده با طلای دوم، دهمین طلای لوپز را نقره می‌کند
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور و محرومیت بروکس
  • بازیگر مطرح تایتانیک درگذشت
  • رفتن حسن یزدانی به مجارستان اشتباه است!
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید