Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از کشتی گیران با همراهی پرویز پرستویی به کمک مردم روستاهای کوهستانی اطراف شهر تهران رفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن رحیمی قهرمان جهان و عنوان‌دار المپیک به همراه یگانه غریب گشته، ملی‌پوش کشتی آلیش بانوان و دارای عنوان‌های بین المللی در این رشته با همراهی پرویز پرستویی و رسول خادم در روستاهای محروم مناطق کوهستانی اطراف تهران به توزیع بسته‌های مواد غذایی به خانواده‌های کم بضاعت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بسته‌های غذایی در ادامه کمک‌های موسسه فرهنگی و خیریه خادمین امام علی ابن ابیطالب (ع) از محل کمک‌های مردمی تهیه و تامین شده بود و با اولویت زنان سرپرست خانوار توزیع شد.

این موسسه که توسط جمعی از کشتی‌گیران و ورزشکاران، کمک‌های مردمی را میان مردم کم برخوردار در سراسر کشور توزیع می‌کند، علاوه بر این کمک‌ها به مردم مناطق محروم در سراسر کشور به  خانه سازی، مدرسه سازی و اشتغال زایی برای روستاییان مناطق مرزی استان های سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی اقدام می‌کند.

جهاد خادمیاران رضوی در میدان مبارزه با کرونا| از توزیع 10000 بسته معیشتی تا کفن و دفن جان‌باختگان کرونایی در استان گلستان

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرویز پرستویی رسول خادم ورزش بیشتر بخوانید... حضور رسول خادم و احسان لشکری در مناطق محروم زاهدان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حضور رسول خادم و احسان لشکری در مناطق محروم زاهدان واژه های کاربردی مرتبط پرویز پرستویی رسول خادم ورزش پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد ۲ رونالدینیو از حبس خانگی در پاراگوئه آزاد و همسایه مسی می‌شود ۳ افشای جزئیات قرارداد ارسالی رئال مادرید برای لواندوفسکی در سال ۲۰۱۴/ ممنوعیت موتورسواری، اسکی و سقوط آزاد! + عکس ۴ آرایش تاکتیکی متفاوت بارسلونا برای مصاف با ناپولی ۵ عبادی‌پور و کولاکوویچ به هم رسیدند ۶ شکایت کونته از نشریه ایتالیایی به خاطر انتشار خبر تماس او با یوونتوس ۷ مسیگر: خیلی به شکست تراکتور امیدوار هستیم/ پاشازاده آخرین تیر ترکش ما بود ۸ باشگاه استقلال: تصمیماتی گرفتیم تا خطری استقلال را تهدید نکند مهمترین اخبار ورزشی حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد کاوه: صرفا به دنبال دریافت مجوز برگزاری اردو و مسابقه نیستیم/ بلاتکلیف هستیم مسیگر: خیلی به شکست تراکتور امیدوار هستیم/ پاشازاده آخرین تیر ترکش ما بود عبادی‌پور و کولاکوویچ به هم رسیدند مهمترین اخبار تسنیم جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند گسترش اعتراضات در فلسطین اشغالی؛ آیا «نتانیاهو» به سرنوشت «رابین» دچار خواهد شد؟ گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ مخالفت وزیر اقتصاد با بحث جاماندگان سهام عدالت/ دژپسند: همه گرفتند، سهامی باقی نمانده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرویز پرستویی رسول خادم ورزش پرویز پرستویی رسول خادم ورزش پرویز پرستویی رسول خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900323

دیگر خبرها

  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد