Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکلیف سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال اینتر تا پایان فصل جاری لیگ اروپا مشخص نخواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته پس از برتری 2 بر صفر شنبه شب اینتر مقابل آتالانتا در هفته پایانی سری A ایتالیا و به پایان بردن فصل در جایگاه دوم جدول تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوسِ قهرمان، به مدیران باشگاه اینتر حمله کرد و از عدم حمایت کافی آنها از وی و شاگردانش انتقاد تندی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین اظهارات کافی بود تا رسانه‌های ایتالیایی گمانه‌زنی‌های خود از احتمال جدایی این سرمربی ایتالیایی از اینتر و جانشینان احتمالی او را آغاز کنند.

اکنون شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» خبر می‌دهد که باشگاه اینتر تا پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ اروپا تصمیمی در خصوص آینده کونته 51 ساله نخواهد گرفت. سرمربی پیشین تیم‌های یوونتوس و چلسی همچنین شب گذشته از طریق ویدئو کنفرانس با استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر تماسی داشته که «اسکای» آن را گفت‌وگویی صمیمی و گرم توصیف کرده است.

کونته که پس از بازی با آتالانتا گفته بود کارهای مثبت او و شاگردانش در این فصل آنطور که باید از سوی مدیران باشگاه اینتر به رسمیت شناخته نشده است، شب گذشته (دوشنبه) همچنین در گفت‌وگو با خبرگزاری «ANSA» ایتالیا گفت: من متعهد به یک پروژه سه ساله با باشگاه اینتر هستم و همانطور که همیشه در زندگی‌ام انجام داده‌ام، سخت تلاش خواهم کرد و با تمام قدرت و هرچه در توان دارم می‌جنگم تا آن را به یک پروژه برنده تبدیل کنم.

شکایت کونته از نشریه ایتالیایی به خاطر انتشار خبر تماس او با یوونتوس

اینتر چهارشنبه شب در بازی تک‌حذفی از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی شالکه واقع در گلزن‌کرشن آلمان به مصاف ختافه اسپانیا می‌رود. اینتر در صورت شکست ختافه، در مرحله بعد با برنده دیدار سلتیک و بایرلورکوزن دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ اروپا سری A اینترمیلان آنتونیو کونته بیشتر بخوانید... آلگری و پوچتینو در صف جانشینی کونته در اینتر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آلگری و پوچتینو در صف جانشینی کونته در اینتر واژه های کاربردی مرتبط لیگ اروپا سری A اینترمیلان آنتونیو کونته پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد ۲ رونالدینیو از حبس خانگی در پاراگوئه آزاد و همسایه مسی می‌شود ۳ افشای جزئیات قرارداد ارسالی رئال مادرید برای لواندوفسکی در سال ۲۰۱۴/ ممنوعیت موتورسواری، اسکی و سقوط آزاد! + عکس ۴ آرایش تاکتیکی متفاوت بارسلونا برای مصاف با ناپولی ۵ عبادی‌پور و کولاکوویچ به هم رسیدند ۶ مسیگر: خیلی به شکست تراکتور امیدوار هستیم/ پاشازاده آخرین تیر ترکش ما بود ۷ سرمربی جدید تیم طارمی مشخص شد ۸ شکایت کونته از نشریه ایتالیایی به خاطر انتشار خبر تماس او با یوونتوس مهمترین اخبار ورزشی حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد کاوه: صرفا به دنبال دریافت مجوز برگزاری اردو و مسابقه نیستیم/ بلاتکلیف هستیم مسیگر: خیلی به شکست تراکتور امیدوار هستیم/ پاشازاده آخرین تیر ترکش ما بود AFC: استقلالِ ۱۰ نفره گام مهمی برای نایب‌قهرمانی برداشت مهمترین اخبار تسنیم جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند گسترش اعتراضات در فلسطین اشغالی؛ آیا «نتانیاهو» به سرنوشت «رابین» دچار خواهد شد؟ گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ مخالفت وزیر اقتصاد با بحث جاماندگان سهام عدالت/ دژپسند: همه گرفتند، سهامی باقی نمانده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ اروپا سری A اینترمیلان آنتونیو کونته لیگ اروپا سری A اینترمیلان آنتونیو کونته باشگاه اینتر لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل منع ورود پزشک فلسطینی به اروپا

یک پزشک فلسطینی-انگلیسی تأکید کرد هدف از منع ورود وی به اروپا این است که جلوی شهادت دادن وی علیه رژیم صهیونیستی در دیوان لاهه را بگیرند.

به گزارش مشرق، غسان ابوسته، پزشک انگلیسی-فلسطینی که در سازمان پزشکان بدون مرز کار می‌کند و شاهد جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه بوده است، گفت: دلیل اصلی منع ورودم به اروپا این است که جلوی شهادت دادنم درباره جنایت‌های جنگی رژیم اشغالگر در مقابل دیوان بین‌المللی کیفری در لاهه را بگیرند.

وی در مصاحبه با المیادین گفت: دیوان لاهه در معرض فشارهای سیاسی از سوی دولت و کنگره آمریکا و دولت‌های اروپایی قرار دارد که حامی جنگ رژیم اشغالگر علیه مردم غزه هستند. یک تصمیم سیاسی از سوی دولت‌های اروپایی با هدف ساکت کردن شاهدان جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه وجود دارد. رژیم اشغالگر نیز تصمیم گرفته تا تمام شاهدان باقیمانده در نوار غزه یا در داخل بازداشتگاه‌ها را به قتل برساند.

وی به وجود یک کمپین هماهنگ بین رژیم صهیونیستی و اروپا با هدف ممانعت از رفتن شاهدان عینی به دادگاه‌های بین‌المللی برای محاکمه کردن رژیم اشغالگر اشاره کرد.

ابوسته گفت: مقامات فرانسوی مرا در فرودگاه شارل دوگل متوقف کرده و به من گفتند که نمی‌توانم به تمام کشورهای منطقه شینگن به مدت یک سال وارد شوم و این مساله با درخواست دولت آلمان است. دولت فرانسه نمی‌خواهد این ممنوعیت را نقض کند.

ابوسته گفت: من قبلا نیز از ورود به آلمان منع شدم. در آن زمان به من گفتند که ممنوعیت ورود به آلمان تنها در ماه آوریل و به خاطر «کنفرانس فلسطین» است که برلین قصد ممانعت از برگزاری آن را دارد اما شنبه در فرودگاه شارل دوگل فرانسه مشخص شد که نمی‌توانم وارد بیشتر کشورهای اتحادیه اروپا شوم.

تلاش‌ها برای ممانعت از شهادت دادن ابوسته در پی آن صورت می‌گیرد که وی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی به دلیل نسل کشی در غزه در مقابل دیوان بین‌المللی دادگستری حاضر شد.

وی بعد از خروج از غزه برای انتقال واقعیت بیمارستان‌ها و بخش پزشکی و اوضاع فاجعه بار انسانی غزه تلاش و درباره مواردی که در جریان فعالیت خود با آنها روبه‌رو شده است از جمله جراحت‌های بسیار سنگین به ویژه بین کودکان به دلیل سلاح‌های پیشرفته رژیم صهیونیستی صحبت کرد.

فرانچسکا آلبانیز، گزارشگر ویژه حقوق بشر در اراضی فلسطینی نیز درباره این اتفاق گفت: من به عنوان یک اروپایی از دکتر ابوسته به دلیل تصمیم آلمان که به سطح جدیدی از دفاع از نسل کشی رسیده است، عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: من از آلمان می‌خواهم تصمیم خود را درباره دکتر ابوسته کنار بگذارد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • اتحادیه اروپا اپل را مجبور می‌کند که iPadOS را باز کند
  • دلیل منع ورود پزشک فلسطینی به اروپا
  • آنتونیو رودیگر در 31 سالگی سرانجام قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کرد
  • سرنوشت پاریس و دورتموند در دست داور ایتالیایی
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر