Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید محمدتقی موسوی معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۰۷ مددجوی کمیته امداد استان در مسابقات قرآن کریم با عنوان باران وحی شرکت کردند.

او افزود: مسابقات قرآنی باهدف شناسایی استعداد‌های قرآنی و ارتقای سطح علمی مددجویان، توسعه و ترویج علوم و معارف قرآنی، تقویت انس با قرآن کریم و فراهم کردن بستر لازم برای مشارکت مخاطبان تحت حمایت این نهاد در فعالیت‌های معنوی قرآن کریم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

مردم چهارمحال و بختیاری یک میلیارد تومان نذورات به نیازمندان اهدا کردند

موسوی با اشاره به رشته‌های قرآنی مسابقات باران وحی اضافه کرد: مرحله استانی این جشنواره با حضور ۵۰۷ نفر از دواطلبان در رشته‌های حفظ، تحقیق، ترتیل، اذان، مداحی، معارف و رشته‌های ادبی و هنری برگزار شده است.

او ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، فراخوان جشنواره از اسفندماه پارسال در فضای مجازی منتشر شد که محتوای آموزشی از طریق شبکه‌های مجازی در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

موسوی گفت: پس از مرحله آموزش، فایل‌های دریافتی شرکت‌کنندگان تا نیمه مردادماه بررسی و در نهایت آثار ۱۱۵ نفر انتخاب و برای بررسی بیشتر به تهران ارسال شده که نفرات برتر کشوری به انتخاب هیئت داوران معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مسابقات قرآن کریم باران وحی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد

بارش شدید و رگباری باران در استان چهارمحال و بختیاری باعث وارد شدن خسارات به عشایر این استان در شهرستان کوهرنگ شد.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081633 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد
  • ممنوعیت تغییرکاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در چهارمحال و بختیاری
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی
  • نقص فنی مینی‌بوس در چهارمحال و بختیاری 5 مصدوم برجای گذاشت