Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت و بازرسی دادگستری تهران از آمادگی این معاونت جهت وصول گزارشات در خصوص عملکرد مثبت و منفی کلیه واحدهای قضایی از طریق تلفن خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، علی اصغر حیدر نژاد معاون نظارت و بازرسی دادگستری تهران اظهار کرد: در چهار ماه نخست سال جاری ۱۴ مورد بازرسی دوره‌ای و بالغ بر ۱۰ مورد بازرسی‌های سرزده و بدون اطلاع قبلی از واحدهای قضایی به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بازرسی‌ها به منظور بررسی وضعیت عملکرد قضایی و رفتاری قضات و دفاتر شعب مجتمع و واحدهای قضایی در سطح استان تهران صورت می‌پذیرد و افزون بر این تیم‌های بازرسی نامحسوس این معاونت به صورت مستمر در واحدهای قضائی حاضر و تحقیقات میدانی خود را انجام و ضمن انعکاس نتایج امر به رئیس کل دادگستری استان، مراتب در سوابق ثبت و ضبط می‌گردد.

معاون نظارت و بازرسی دادگستری تهران گفت: تعداد ۲۸۵ فقره عریضه و گزارشات مردمی واصله از سامانه ۱۲۹ مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه و ارجاعات رئیس کل دادگستری استان تهران و گزارشات مستقیم به این معاونت واصل و پاسخ داده شده و اقدامات قانونی بر روی آنان صورت گرفته و همچنین بالغ بر سیصد نفر از همکاران قضائی مورد ارزشیابی علمی، رفتاری و... قرار گرفته‌اند که پس از تکمیل فرم ارزشیابی مراتب به معاونت نظارت و ارزشیابی دادسرای انتظامی قضات منعکس و ارسال گردیده است.

وی یادآور شد: طبق جدول و برنامه مدون این معاونت تا پایان سال جاری ۵۷ واحد قضائی در سطح استان مورد بازرسی دوره‌ای قرار خواهند گرفت و همچنین اقدامات و برنامه‌های بعدی نیز به قوت خود باقی می‌باشند.

حیدر نژاد خاطرنشان کرد: این معاونت آمادگی خود جهت وصول کلیه گزارشات در خصوص عملکرد مثبت و منفی از کلیه واحدهای قضائی از طریق شماره تلفن ۸۸۹۰۰۱۸۸ جهت تماس و پیگیری را اعلام می‌دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادگستری تهران نظارت و بازرسی نظارت و بازرسی دادگستری تهران واحدهای قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضائی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

شفیعی با ذکر این مطلب که برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در مسیر تحول و تعالی و در اجرای برنامه‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان تهران مورد پیگیری و اجرا قرار دارد گفت: رسیدگی به هر ۸ پرونده در شعبه ۲۵ این مجتمع با ریاست قاضی محمدرضا آزادی انجام خواهد شد.

وی افزود: مطالبه وجه، الزام به فک رهن، الزام به تنظیم سند رسمی اجاره، واخواهی مطالبه اجرت‌المثل اموال، سایر دعاوی غیر مالی، مطالبه وجه چک، تسلیم مبیع و اثبات و قوع بیع، موضوعات دادگاه علنی این شعبه هستند که به ترتیب از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شعبه مذکور به صورت علنی برخط برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به مباحث حقوقی و قضائی، دانشجویان و محققان و اصحاب دعوی می‌توانند از طریق نشانی زیر:http://skyroom.adliran.ir/ch/alani-tehran

این دادگاه را به صورت بر خط مشاهده کنند. شفیعی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری با نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 6097434

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد