Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان هرمزگان از حوزه‌های قضایی حاجی‌آباد، احمدی و فین بازدید و توصیه‌های لازم را به منظور ارتقاء کمی و کیفی عملکرد این حوزه‌های قضایی ارائه کرد. تاریخ انتشار: 09:40 - 14 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۵۷۹ خبرگزاری میزان- علی صالحی  از حوزه‌های قضایی حاجی‌آباد، احمدی و فین بازدید کرد و  در جریان این بازدید‌ها، ضمن حضور در شعب مختلف و بازرسی از فعالیت‌های انجام شده، توصیه‌های لازم را به منظور ارتقاء کمی و کیفی عملکرد این حوزه‌های قضایی ارائه نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه با برخی از مراجعین این حوزه‌های قضایی دیدار و گفتگو نمود و پس از استماع مطالبات مردم، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

صالحی همچنین در دیدار با مسئولین، قضات و کارکنان شاغل در این مناطق، بر لزوم توجه ویژه به تسریع در روند رسیدگی‌های قضایی و پرهیز از اطاله دادرسی تأکید کرد.

در جریان این بازدید‌ها که معاونین رییس کل دادگستری استان هرمزگان نیز حضور داشتند، از زحمات آن دسته از قضات و کارمندان حوزه‌های قضایی حاجی آباد، احمدی و فین که در کاهش موجودی پرونده‌ها و ارائه خدمات مطلوب به مردم نقش آفرینی فعال نموده اند، تقدیر شد.

شایان ذکر است: رؤسای دادگستری حاجی آباد، احمدی و فین نیز گزارشی از عملکرد، دستاورد‌ها و برنامه‌های های این حوزه‌های قضایی ارائه نمودند.   بیشتر بخوانید: حضور پزشکان جهادی در زندان بندرعباس/ ارائه خدمات تخصصی پزشکی به ۱۱۷ نفر از زندانیان
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری استان هرمزگان حوزه قضایی رییس کل دادگستری استان هرمزگان حوزه های قضایی حاجی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از تعیین تکلیف تمام موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های شهرستان بندر خمیر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، از پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی شهرستان بندر خمیر بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید اظهار کرد: با برگزاری سه مرحله مزایده، تمام موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های شهرستان بندر خمیر فروخته شد.

وی با اشاره به فروش 856 دستگاه موتورسیکلت در نتیجه برگزاری این مزایده‌ها گفت: در نتیجه این امر، پارکینگ انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بندر خمیر به صورت کامل تعطیل شد.

قهرمانی همچنین تصریح کرد: با توجه به روند روبه رشدی که در جهت ساماندهی به وضعیت پارکینگ‌ها حاصل شده و در نتیجه برگزاری مستمر مزایده ها، بیشتر وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان هرمزگان نیز تعیین تعیین شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با بیان اینکه پس از دستورات صریح ریاست قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی، حجت بر همه دستگاه‌های متولی تمام شده است، تأکید کرد: دادگستری هرمزگان از هیچ کوششی برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان، فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است