Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز مظلومی امیدوار است اردوی آماده سازی مناسبی برای تیم ملی جوانان فراهم شود.

پرویز مظلومی سرمربی تیم ملی جوانان، درباره اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان و شرایط بازی های تدارکاتی به صحبت پرداخت.

به گزارش طرفداری، پرویز مظلومی در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال پیرامون اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان گفت:

خوشبختانه شرایط خوبی در اردوی آماده سازی داریم و امکانات لازم از هر جهت فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش کردیم از نظر آمادگی جسمانی بازیکنان را به شرایط مطلوب نزدیک کنیم و تمرینات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر دنبال می شود. بعضی از بازیکنان از نظر بدنی شرایط خوبی داشتند چون در تمرینات باشگاهی به آمادگی مطلوب و شرایط مسابقه رسیدند اما بعضی از نفرات عقب بودند و حالا وضعیت بهتری پیدا کرده اند. شرایط زمین مرکز ملی مناسب است همچنین از امکانات مجموعه پک هم به خوبی استفاده کردیم. جا دارد از حمایت فدراسیون فوتبال ، همکاری عوامل مرکز ملی همچنین کمیته پزشکی هم تشکر کنیم که نهایت همکاری را داشته اند و شرایط لازم را فراهم کردند.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان همچنین اضافه کرد:

به هر ترتیب برگزاری اردو در این مقطع بسیار سخت است. طبیعتا لازم است برنامه های تفریحی و مناسبی برای تیم در نظر بگیریم که بازیکنان جوان در اردوها خسته نشوند اما شرایط خاص حاصل از بیماری کرونا وضعیت را بسیار دشوار کرده و ما هم تلاش می کنیم اردوها طولانی مدت نباشد و با چند روز استراحت بازیکنان بتوانند در کنار اعضای خانواده خودشان هم حضور پیدا کنند و دوباره به اردو برگردند.

مظلومی با اشاره به حضور برخی از بازیکنان تیم ملی جوانان در مسابقات باشگاهی نیز گفت:

اگر باشگاه ها به بازیکنان جوان خودشان اعتماد کنند و میدان بدهند در واقع موجب تقویت تیم های ملی خواهند شد. ما هم در صورتی که بدانیم باشگاه از بازیکن استفاده می کند با کمال میل اجازه می دهیم به اردوی تیم های باشگاهی خودشان بروند، در بازی ها حاضر باشند و پس از مسابقه به اردوی تیم ملی بازگردند و درخواست ما همین است که به این بچه ها که شایستگی های زیادی دارند اعتماد کنند و میدان بدهند. اینکه بازیکن در شرایط مسابقه قرار بگیرد از نظر ما بهترین اتفاق است و از نظر آمادگی فنی همچنین روحی بازیکن را به سطح مطلوب می رساند. به هر ترتیب همانطور که باشگاهها با ما تعامل دارند ما هم سعی می کنیم این همکاری دوجانبه باشد.

سرمربی تیم ملی جوانان به اهمیت برگزاری بازی های تدارکاتی اشاره کرده:

برگزاری بازی تدارکاتی خصوصا در همین رده سنی و با تیم های ملی دیگر کشورهای آسیایی بسیار مهم و تاثیرگذار است. ما قطعا به چنین مسابقاتی نیاز داریم اما شرایط کرونا برای همه کشورها مشکلات زیادی ایجاد کرده و امکان رفت و آمد بسیار سخت شده با این وجود فدراسیون رایزنی های لازم را انجام می دهد و امیدواریم فرصتی برای انجام مسابقات بین المللی ایجاد شود اما فعلا تلاش می کنیم در هر اردو چند مسابقه تدارکاتی با باشگاه ها داشته باشیم تا آمادگی تیم را مورد ارزیابی قرار بدهیم.

مظلومی در خصوص میزان شناخت کادر فنی از حریفان تیم ملی جوانان نیز گفت:

تیم ما قبلا برابر ازبکستان در مسابقات کافا به میدان رفته همچنین دو بازی تدارکاتی برابر اندونزی انجام داده که فیلم این بازی ها را تهیه کرده ایم و حریفان را مورد آنالیز قرار می دهیم. همچنین اگر مسابقه تدارکاتی دیگری هم انجام بدهند تلاش می کنیم فیلم آن بازی ها را دریافت کنیم.

وی در پایان افزود:

مسئله مهم و امیدوارکننده برای همه ما انگیزه بسیار خوب و تلاش بازیکنان است که با تمام وجود در تمرینات کار می کنند و می خواهند بالاترین میزان آمادگی را به نمایش بگذارند. این اتفاق بسیار مثبت و خوبی است. جا دارد از زحمات بازیکنان و همکارانم در کادر فنی تشکر کنم که در این موقعیت زحمت می کشند تا بهترین کارایی را داشته باشیم و امیدوارم در فرصت کوتاه باقیمانده بتوانیم تیم را به آمادگی مطلوب برای حضور در این مسابقات برسانیم.

همچنین بخوانید:

جلسه پرویز مظلومی و حسین عبدی با کمیته فنی فدراسیون فوتبال دیدار تیم ملی جوانان با عقاب تهران ابتلای 3 بازیکن تیم ملی جوانان به ویروس کرونا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان پرویز مظلومی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز

امیر داودوندی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در تبریز استعدادهای زیادی وجود دارد که متأسفانه توجه داده نمی‌شود و برای همین می بینیم بازیکنان تراز اول فوتبال تبریز به شدت در لیگ برتر کاهش یافته است و در تیم ملی هم هیچ سهمیه‌ای نداریم. وی ابراز داشت: زمانی ۳ تیم در لیگ برتر داشتیم الان یک تیم با بازیکنان غیر بومی در لیگ برتر داریم که این برای فوتبال تبریز خوب نیست. وی گفت: البته باید بگویم بعضی بازیکنان پایه قدرنشناس بوده و خیلی زود مربیان اول خود که در پیشرفت‌های شأن نقش بسزایی داشتند فراموش می‌کنند. این مربی جوان فوتبال تبریز افزود: در فوتبال تبریز مربیان جوان را حمایت نمی‌کنند. فرصت برای کار کردن نمی‌دهند و سعی می‌شود مربیان جوان را به حاشیه ببرند. انتقاد از انحلال تیم فوتبال ماشین سازی داودوندی در مورد انحلال تیم ماشین سازی گفت: قدیمی ترین تیم فوتبال شمالغرب کشور الان کجاست؟ چرا تعداد باشگاه‌های تبریز کاهش یافته و شاهد مسابقات دو یا سه دهه پیش نیستیم البته جا دارد از تیم رخش بازیکنان بومی و هدایت مربی خوب علیرضا اکبرپور یاد کنم که فضایی برای حضور بازیکنان بومی در تبریز را فراهم کرده است. این مربی جوان دلال‌ها را از افت فوتبال کشور یاد کرده و گفت: به جای اینکه از دلال بازیکن بگیریم دنبال بازیکنان با استعداد در فوتبال محلات باشیم در شهر ما مربی نماها یا دلال‌هایی که می آیند بازیکن معرفی می‌کنند و یا پیشنهاد می‌دهند مثل آنها باشد و به حرف آنها گوش دهید در غیر این صورت در فضای مجازی شروع به تخریب می‌کنند. وی گفت: روزهای خوب فوتبال تبریز و آذربایجان در پیش است انشاالله با وحدت و همدلی مربیان و بازیکنان تبریز دوباره در سطح اول فوتبال کشور بازخواهد گشت. وی در پایان گفت: تشکر می‌کنم از خانواده و دوستانم که در این راه همراه و پشتیبان من هستند. امیر داودوندی مربی تیم‌های امید گسترش در لیگ یک کشور بوده و با نوجوانان مهدیه به لیگ برتر کشور به لیگ برتر صعود کرده و همچنین سابقه کار در امیدهای لیگ برتر تهران با تیم داماش و اکباتان را داشته و سرمربی نوجوانان مهدیه در مسابقات استانی بوده است. کد خبر 6086838

دیگر خبرها

  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز