Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@18:20:47 GMT

دلیل اقدام عجیب یحیی علیه سیدجلال حسینی

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۶۷۲۵

دلیل اقدام عجیب یحیی علیه سیدجلال حسینی

پس از هفته‌ها پیروزی بالاخره ترمز پرسپولیس در قائمشهر کشیده شد. یکی از تغییرات تاکتیکی یحیی گل‌محمدی در بازی با نساجی مازندران نیمکت‌نشین کردن سیدجلال حسینی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدجلال حسینی مدافع باتجربه این تیم که در بازی‌های گذشته پرسپولیس برابر ماشین‌سازی تبریز، فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان در ترکیب اصلی قرار گرفته بود در دیدار با نساجی مازندران نیمکت‌نشین شد و جای خود را به شجاع خلیل زاده داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجلال حسینی کسی است که توانسته خودش را با تمرین کردن به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و پرافتخارترین در لیگ برتر تبدیل کند. بازیکنی که هنوز هم می‌تواند در لحظه کار‌هایی کند که نشان دهد بهترین مدافع میانی ایران است.

بازی کردن در سن و سال سید جلال حسینی تمهیداتی می‌طلبد که یکی از این تمهیدات مراقبت از خود است. این مراقبت می‌تواند چند بازی در میان استراحت کردن باشد. بازیکنان پا به سن گذاشته زیادی را می‌شناسیم که در سنین بالای ۳۴ سالگی چند بازی در میان نیمکت‌نشین شده و استراحت کرده‌اند. همچنین یکی دیگر از این مراقبت‌ها بازی نکردن در زمین‌های نامناسب است. یکی از این زمین‌ها چمن مصنوعی است. از آنجایی که ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از چمن طبیعی برخوردار نبوده و مصنوعی است بنابراین احتمال مصدومیت در آن افزایش می‌یابد کما اینکه در فصل جاری نیز چند بازیکن تیم نساجی مازندران به دلیل بازی در این زمین مصدوم شده‌اند. بنابراین یحیی گل‌محمدی و سیدجلال حسینی تصمیم درستی اتخاذ کردند و در بازی پرسپولیس با نساجی زوج شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان به میدان رفتند.

هرچند در دیدار قبلی پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان، سیدجلال حسینی در محوطه جریمه خودی هند کرد و یک پنالتی به تیم میزبان داد ولی این موضوع ربطی به نیمکت‌نشینی او نداشت. گل‌محمدی در مصاحبه پس از بازی با نفت مسجدسلیمان نیز این پنالتی تیم حریف را محصول اشتباه تیمی و نه فردی خواند تا بگوید سیدجلال حسینی به تنهایی مرتکب پنالتی نشده است.

فراموش نکنید سیدجلال حسینی ۲ فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشته و دوست دارد تا پایان قراردادش در این تیم بماند. او می‌خواهد بماند و یحیی گل‌محمدی هم تمایل به حفظ کاپیتان پرافتخارش دارد. بنابراین هر دو تلاش می‌کنند از سیدجلال حسینی مراقبت کنند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیدجلال حسینی پرسپولیس پرسپولیس سیدجلال حسینی لیگ برتر ایران سیدجلال حسینی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش

به گزارش همشهری آنلاین در پی انتشار چند استوری در صفحه شخصی، باشگاه پرسپولیس از ۲ پیشکسوت خود شکایت کرد!

این باشگاه از رضا جباری و سپهر حیدری بابت انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌شان شکایت کرده و این دو پیشکسوت باید در این‌باره پاسخگو باشند.

گویا انتشار مطالبی علیه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس باعث این شکایت شده است!

کد خبر 847597 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • سکانس‌هایی از فیلم ماه در جنگل
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است