Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا در جامعه و به منظور عدم نیاز به مراجعه مردم و قطع زنجیره این ویروس، ارائه ۲۳ نوع خدمت به مشترکان استان غیرحضوری شد که در مرحله دوم این تعداد به ۷۵ مورد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این شرکت در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری در کشور پیشگام است، اضافه کرد: تلاش می‌شود تا پایان سال ۹۹ عمده خدمات شرکت برق کردستان یعنی نزدیک به ۱۰۰ درصد آن به صورت الکترونیکی و غیر حضوری به مشترکان ارائه شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با بیان اینکه به محض شیوع ویروس کرونا اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفت، افزود: مشترکان می‌توانند با مراجعه به پرتال این شرکت به آدرس kurdelectric.ir و با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه از خدمات مورد نظر بهره‌مند شوند.

لهونیان یادآور شد: از جمله این خدمات فروش انشعاب دائم و موقت، تفکیک، ادغام و جمع‌آوری انشعاب، تغییر نام، دریافت، اصلاح و پرداخت صورتحساب، تغییر مکان لوازم اندازه‌گیری، درخواست تسویه بدهی و تست کنتور است.

وی از حذف کامل بایگانی فیزیکی پرونده‌های مشترکان برق در استان خبر داد و تاکید کرد: اکنون کل اطلاعات مشترکان الکترونیکی بوده که باعث صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و حذف فضای فیزیکی نیز شده است.

در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری، تمام روستا‌های بالای پنج خانوار کردستان و ۶۶۴ هزار مشترک، از خدمات شرکت برق استان برخوردار هستند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشترکان برق ویروس کرونا برق کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز؛ فردا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات تعمیرات وجابجایی شبکه گاز رسانی ،جریان گاز مشترکین واقع در خیابانهای آزادگان 2-بلوار عدالت-محله حصار و کوچه های منشعب از ساعت 8 صبح روزچهارشنبه 5/3/1403 به مدت 12 ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.
پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی