Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: برای حضور در اتحادیه جهانی کشتی نیاز به حمایت داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید سوریان، نایب رییس فدراسیون کشتی در مورد برگزاری مراسم پویش‌ کمک‌های مومنانه توسط جامعه کشتی در جمع خبرنگاران گفت: مدت‌هاست که کشور ایران با بحران کرونا درگیر است که در این مدت‌ هم بارها شاهد برگزاری و حمایت‌های این گونه به مردم آسیب دیدهداز این اتفاق بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار هم  نوبت به جامعه کشتی رسیده است. خوشبختانه استقبال خوبی هم شده است. به هر حال جامعه کشتی همیشه به دلیل عملکرد خوبی که در میادین داشته مورد اعتماد و اقبال مردم است و این موضوع باعث حضور حداکثری مردم و قهرمانان نیز در چنین مراسم‌هایی خواهد بود.

او در مورد ثبت‌نام در انتخابات اتحادیه جهانی کشتی توضیح داد: بله در تلاش هستیم که در این انتخابات شرکت کنیم. قطعا حضور و کسب کرسی در چنین اتحادیه به کشتی ایران کمک شایانی خواهد کرد. اما قطعا پیروزی در چنین رقابتی بسیار سخت است اما طبق جلساتی که با وزیر ورزش و دکتر صالحی امیر داشتیم قرار شده در این خصوص حمایت های لازم انجام بگیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی حمید سوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات جهانی به سود ایران است

سعید لیلاز: غربی‌ها متوجه شدند که قسمت کوچکی از بحران میان فلسطین و اسرائیل، تحت تاثیر ایران است.

به گزارش مشرق، یک فعال سیاسی اصلاح طلب بر این باور است که تحولات جهانی چند سال گذشته به سود جمهوری اسلامی ایران بوده است.

سعید لیلاز طی گفتگویی با یورونیوز تاکید با بیان اینکه در سه سال گذشته همه تحولات بین‌المللی، کم یا زیاد، به سود جمهوری اسلامی بوده، تصریح می کند، از جمله بحران غزه که باعث شده توجه غرب همان قدر که از اوکراین منحرف شده، از روابط ایران و چین هم منحرف شود به سمت حل و فصل بحران غزه. بویژه که غربی‌ها در این فاصله متوجه شدند که قسمت کوچکی از بحران میان فلسطین و اسرائیل، تحت تاثیر ایران است.

وی همچنین در بخش دیگری از گفتگوی خود با اشاره به اینکه تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران بیشتر اثر سیاسی و سمبلیک دارد و بر زندگی مردم و اقتصاد ایران تاثیر عمیقی نخواهد داشت، می گوید: او درباره تاثیر تحریم‌ها بر روابط ایران و اروپا گفت: تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا نقار و شکاف بین ایران و این اتحادیه را بیشتر خواهد کرد. اتحادیه اروپا در گذشته میانجی بین ایران و آمریکا بود، ولی الان کشورهای عربی این نقش را بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • بورل: اعضای اتحادیه اروپا در ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • تداوم همبستگی جهانی در حمایت از مردم غزه
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است