Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،بیات مدیر اجرایی موکب اربعین حضرت ابوالفضل (ع) با بیان اینکه  رزمایش همدلی توسط خادمین جهادی عتبات عالیات استان زنجان تا شکست کرونا ویروس ادامه دارد گفت: این رزمایش از آماده کردن سبد‌های غذایی و بسته‌های بهداشتی گرفته تا تولید و توزیع ماسک همچنان با همت  و همکاری خیرین در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیات گفت: در همین راستا همزمان با عید سعید قربان تعداد ۴۵ بسته مواد غذایی که با همت خادمین موکب حضرت ابوالفضل (ع) و کمک خیرین تهیه شده بود بین خانواده‌های نیازمند شهرستان زنجان توزیع کرد. 

او افزود: با برنامه ریزی انجام شده تا پایان ماه صفر تهیه و توزیع بسته‌های مواد غذایی  در بین نیازمندان ادامه خواهد داشت.   مدیر اجرایی موکب اربعین حضرت ابوالفضل (ع ) گفت: البته این پایان این رزمایش نیست و تا پایان بیماری کرونا ادامه پیدا خواهد کرد.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته مواد غذایی شکست کرونا توزیع ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، عشقی اظهار داشت: تاکنون ۱۴ تیم عملیاتی و بیش از ۴۰ نیروی امدادی با تجهیزات موتور پمپ آب و کف کش در سطح شهرستان یزد در حال امدادرسانی هستند.

وی افزود: در دو حادثه سیل در شهرستان اردکان در محور اردکان به خرانق گیر افتادگی ۴ خودرو با ۱۱ سرنشین در مسیر سیل که به مکان امن منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: شب گذشته با اعلام به مرکز eoc استان مبنی بر آبگرفتگی در معابر سطح شهرستان مهریز با هماهنگی انجام شده دو تیم ۳ نفره به همراه تجهیزات و موتور پمپ مشغول امدادرسانی شدند.

وی افزود: عملیات امدادرسانی همچنان با حضور تیم های امدادی در سطح شهر ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • امدادرسانی همچنان ادامه دارد
  • هشدار مسکو در مورد پیامدهای خطرناک رزمایش‌های ناتو نزدیک مرزهای روسیه
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد