Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:10:59 GMT

دموکرات‌ها خواستار مناظره بایدن با ترامپ شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۷۱۵۲

دموکرات‌ها خواستار مناظره بایدن با ترامپ شدند

سناتورهای دموکرات از جو بایدن خواسته‌اند تا از مناظره با ترامپ در فصل پاییز هراسی نداشته باشد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، سناتورهای دموکرات به جو بایدن نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر گفته‌اند که از مناظره با دونالد ترامپ در فصل پاییز ترس و هراس نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، این در حالی است که سایر مقام‌های ارشد حزب دموکرات به بایدن توصیه کرده‌اند که با توجه به پیشتازی در نظرسنجی‌ها، نیازی به شرکت در مناظرات انتخاباتی با ترامپ نیست.

پیش‌بینی اکونومیست از احتمال پیروزی چشمگیر بایدن در انتخابات آمریکا

 

الیزابت وارن سناتور ماساچوست در این باره گفت: ما برای مدت طولانی مناظرات ریاست جمهوری داشته‌ایم و این یک راه برای مردم در سراسر کشور است تا بتوانند در عمل نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را ببینند و وعده‌های آنها را ارزیابی نمایند. می‌دانم که جو بایدن همان چیزی را که هست نشان خواهد داد و امیدوارم مردم آمریکا این شانس را داشته باشند که آن را ببینند.

ولی جو لاکهارت استراتژیست مشهور حزب دموکرات و سخنگوی سابق کاخ سفید در دولت اوباما به شدت با حضور بایدن در مناظره انتخاباتی با ترامپ مخالفت کرده است.

وی در این باره گفت: با توجه به پیشتازی بایدن نسبت به ترامپ در اکثر نظرسنجی‌های منتشر شده، این مساله کاملا اشتباه است که او بخواهد در مناظره انتخاباتی با ترامپ شرکت کند.

این در حالی است که سخنگوی کارزار انتخاباتی بایدن روز دوشنبه گفت: معاون رئیس جمهور سابق آمریکا منتظر رویارویی با ترامپ در هر 3 مناظره انتخاباتی است که از سوی کمیسیون مناظرات ریاست جمهوری تنظیم شده است.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 بیشتر بخوانید... پیش‌بینی اکونومیست از احتمال پیروزی چشمگیر بایدن در انتخابات آمریکا مدیر انستیتو "ایپسوس": بایدن شانس خوبی برای پیروزی در انتخابات آمریکا دارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پیش‌بینی اکونومیست از احتمال پیروزی چشمگیر بایدن در انتخابات آمریکا مدیر انستیتو "ایپسوس": بایدن شانس خوبی برای پیروزی در انتخابات آمریکا دارد پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ گزارش سازمان ملل: کره شمالی احتمالا به توانایی نصب تجهیزات هسته‌ای روی موشک دست یافته است ۲ پیروزی روسیه در مسابقه با آمریکا بر سر تولید سریع‌تر واکسن کرونا ۳ عمران خان : میانجی‌گری پاکستان میان ایران و عربستان پیشرفت کُندی داشته است ۴ اعلام تاریخ تولید واکسن کرونای ساخت موسسه "وکتور" روسیه ۵ حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه و حومه دمشق دفع شد ۶ اولین اظهار نظر وزیر خارجه جدید لبنان؛ تاکید بر لزوم همکاری با سوریه ۷ ادامه خشم بزرگترین آتش‌سوزی کالیفرنیا در سال ۲۰۲۰ ۸ عطوان برررسی کرد: ۶ گام استراتژیک چین برای پایان‌دادن به سلطه دلار آمریکایی در جهان مهمترین اخبار بین الملل مستند «خانه عنکبوت»؛ نفوذ اطلاعاتی جهاد اسلامی به سرویس‌های امنیتی و جاسوسی اسرائیل گزارش| سقوط آزاد اقتصاد آمریکا و آدرس غلط ترامپ؛ آیا انتخابات مسئله اصلی است؟ لبنان| آغاز ماموریت وزیر خارجه جدید/ تاکید بر لزوم انجام اصلاحات مالی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه و حومه دمشق دفع شد مهمترین اخبار تسنیم جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود اشتغال ۶ هزار و ۷۵۰ نفری با طرح یارانه دستمزد/اجرای فاز دوم طرح در انتظار تأمین بودجه انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند واعظی: وزیر پیشنهادی صمت بزودی به مجلس معرفی خواهد شد گسترش اعتراضات در فلسطین اشغالی؛ آیا «نتانیاهو» به سرنوشت «رابین» دچار خواهد شد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات آمریکا ریاست جمهوری بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دموکرات‌ها به بایدن نسبت به نقض قوانین آمریکا توسط تل‌آویو

قانونگذاران حزب دموکرات آمریکا در نامه‌ای به جو بایدن، رئیس جمهور این کشور گفتند که آنها معتقدند شواهد کافی وجود دارد که ثابت کند رژیم صهیونیستی با محدود کردن ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار جنگ زده غزه، قوانین این کشور را نقض کرده است.

براسای گزارش الجزیره، در این نامه که توسط ۸۶ نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا امضا شد، آمده است: محدودیت‌های اعمال شده توسط اسرائیل در مورد کمک‌ها تردیدهایی را در مورد تبعیت آن از یک ماده در قانون کمک خارجی آمریکا ایجاد می‌کند که دریافت‌کنندگان تسلیحات مورد نیاز آمریکا را ملزم به رعایت آن می‌کند.

پس از آن که قانونگذاران دموکرات شروع به زیر سوال بردن میزان تبعیت رژیم صهیونیستی از قوانین بین المللی در جنایات خود در غزه کردند، بایدن یک یادداشت امنیت ملی را صادر کرد که به ضمانت‌های کتبی صهیونیست‌ها نیاز داشت.

قانونگذاران گفتند که رژیم صهیونیستی در برابر درخواست‌های مکرر آمریکا برای باز کردن مسیر‌های دریایی و زمینی کافی برای ارسال کمک به غزه مقاومت کرده و به گزارش‌هایی مبنی بر عدم ورود غذای کافی برای جلوگیری از قحطی، اعمال سیستم بازرسی و محدودیت‌های خودسرانه بر کمک‌های ارسال به غزه مقاومت کرده است. 

این قانونگذاران نوشتند: ما از دولت انتظار داریم که اطمینان حاصل کند که اسرائیل به قوانین موجود پایبند است و تمام اقدامات ممکن را برای جلوگیری از فجایع انسانی بیشتر در غزه انجام می‌دهد. 

از سویی دیگر حداقل چهار دفتر وزارت امور خارجه آمریکا ماه گذشته به آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه این کشور اطلاع دادند که اظهارات رژیم صهیونیستی در خصوص غزه را «معتبر و غیرقابل اعتماد» می‌دانند.

بر اساس این یادداشت، اگر ضمانت‌های رژیم صهیونیستی زیر سوال برود، بایدن این گزینه را خواهد داشت که از طریق اقداماتی از جستجوی تضمین‌های جدید تا تعلیق انتقال تسلیحات آمریکا به این وضعیت رسیدگی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • دوقطبی خطرناک برای بایدن/ اعتراضات دانشجویی شگفتی انتخابات را رقم خواهد زد؟
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • هشدار دموکرات‌ها به بایدن نسبت به نقض قوانین آمریکا توسط تل‌آویو
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد