Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@22:28:53 GMT

ترخیص 536 بیمار کرونایی از بیمارستان های زنجان

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۷۷۷۲

ترخیص 536 بیمار کرونایی از بیمارستان های زنجان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۱۵ بیمار کرونایی بستری در ۲ بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین (ع) و امدادی ابهر، ۵۳۶ نفر با مراقبت و درمان‌های لازم ترخیص شده‌اند.

به گزارش جماران، دکتر علی محمدی افزود: سازمان تامین اجتماعی در جهت ایفای نقش ضربه گیری خود، در مواجهه با همه گیری کرونا تمهیدات و تدابیر هوشمندانه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیامدهای این بحران بر چرخه منابع و مصارف سازمان تاثیرات شگرفی داشته است، اضافه کرد: بیش از ۵۲ درصد از جمعیت کشور که از خدمات متنوع این سازمان از جمله انواع مستمری های بلند مدت گرفته تا هزینه های درمان و مقرری بیکاری و کمک هزینه های مختلف استفاده می کنند و بر همین اساس این سازمان به نهاد کلیدی در حوزه رفاه و تامین اجتماعی کشور تبدیل شده است.

علی محمدی با اشاره به فعالیت ها و اقدامات پیشگیرانه برای کنترل شیوع بیماری کرونا در مراکز درمانی تابعه استان، استفاده حداکثری از ظرفیت مراکز درمانی سازمان برای خدمت رسانی به بیماران کووید -۱۹ تا  الکترونیکی کردن بسیاری از خدمات در حوزه های درمانی را از اقدامات شاخص مدیریت درمان ذکر کرد.

این مسئول، لزوم توجه به کاهش رفت و آمدها و لغو تجمعات در سالن انتظار مراکز درمانی، کنترل ورود بیماران و همراهان با ماسک و کنترل تب سنجی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط کار را از دیگر اقدامات حوزه درمان اعلام کد.

وی اظهار داشت: به منظور حفاظت از سلامت کادر درمان اقدامات موثری از جمله استفاده از سیستم صوتی برای برقراری ارتباط با مشتریان در کمیسیون های پزشکی و استفاده از موانع شیشه ای و کارت های تشخیص هویت کارکنان و ضدعفونی و گند زدایی لحظه به لحظه مراکز درمانی نیز از اقدامات پیشگیرانه ویژه سلامت کادر درمان و مراجعین انجام شده است.

این مسئول در خصوص اعتبار استعلام آنی دفترچه های درمانی که بصورت الکترونیکی انجام می شود، نیز گفت:  ایجاد روشهای ۶ گانه سازمان برای مشاهده وضعیت اعتبار دفترچه های درمانی با کد دستوری ۱۴۲۰#۴  که با تلفن همراه بیمه شدگان قابل دریافت  بوده، تاکنون به لحاظ رایگان و سهل الوصول بودن آن، بیشترین استقبال مخاطبین را به خود اختصاص داده است.

اخبار مرتبط ترخیص 536 بیمار کرونایی از بیمارستان های زنجان 28 نفر به آمار مبتلایان به کرونا در زنجان افزوده شد شناسایی 28 مبتلای جدید به کرونا در زنجان روند کاهشی بستری های کرونا در اردبیل فوت 14 مبتلا به کرونا دیگر در کرمان

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا آمار کرونا کرونا در ایران وضعیت کرونا کرونا زنجان ترخیص کرونایی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تامین اجتماعی مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان

  محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: شکاف لب و کام، یکی از شایعترین نقص مادرزادی در نواحی صورت و جمجمه در نوزادان محسوب می شود که باتوجه به پیچیدگی درمان بیماران مبتلا و انجام فرآیند عمل توسط تعداد متخصصین رشته های گوناگون،  امکان درمان این بیماران در تمام مراکز درمانی وجود ندارد و بر همین اساس فاز اول مرکز متمرکز جراحی های شکاف کام و لب در زاهدان راه اندازی شد
 
وی ادامه داد: درمان این اختلال بر اساس یک برنامه درمانی و مراقبتی متناسب با شرایط کودک ممکن است در چند ماهگی و یا در چند سالگی آغاز و تا سنین جوانی ادامه یابد.
 
  مومنی عنوان کرد: خانواده این کودکان به محض مشاهده و تشخیص این ناهنجاری باید به بیمارستان الزهرا (س) زاهدان مراجعه کنند تا کودکان درمان های فوق تخصصی را دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • حس خوب حمایت
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان