Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی روز سه‌شنبه در دیدار معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: سازمان تبلیغات رسالت بزرگی برعهده دارد که نه تنها باید خود در حوزه انتشارات اسلامی، فعالیت‌های قرآنی، تبلیغات دینی کار کند، بلکه باید در راستای ورود روحانیون به فعالیت‌های فرهنگی دینی و پوشش دادن مناطق مختلف تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی باید از ظرفیت مساجد، فضای مجازی، روحانیون مستقر و ماموستاها استفاده کند، گفت: سازمان باید در حوزه فضای مجازی فعالتر باشد و دامنه ارتباطات خود را بیشتر کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: سازمان تبلیغات برنامه‌هایی داشته باشد تا بتواند در شرایط بحرانی از حضور روحانیون بهره‌ببرد که این مهم نیازمند برنامه‌ریزی، پیش‌بینی بودجه‌ای و پشتیبانی‌هایی از جمله تعامل با ستاد اجرایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی باید مدافع امور دینی، مدافع طلبه‌ها، هنرمندان صاحب آثار ارزشمند هنری و غیره باشد تا دشمن نتواند افکار هنرمندان و سایر اقشار در عرصه تبلیغ دینی را به بیراهه ببرد.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این دیدار گفت:  تصویرسازی رسانه‌ای علیه طلبه‌ها بین مردم نباید موجب سلب اعتماد شود چرا که طلبه‌ها در مواقع مختلف همواره  به کمک مردم شتافتند.

محمد روح‌الامینی با اشاره به اینکه افرادی‌که کارهای پایش و افکارسنجی انجام می‌دهند تفاوت و تغییر مثبت مردم نسبت به طلبه‌ها را باید مورد توجه قرار دهند، افزود: باید هماهنگی بین دستگاهی برای حمایت از طلبه‌ها دیده شود.

معاون توسعه و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی امروز همچنین با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و مدیرکل اوقاف کردستان دیدار کرد.

وی  با جمعی دیگر از مسوولان استانی دیدار خواهد داشت و از مجتمع نور شهرستان‌های سروآباد و مریوان بازدید می‌کند.

 

برچسب‌ها کردستان سنندج سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج سازمان تبلیغات اسلامی کردستان سنندج سازمان تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی طلبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: افرادی که سال جاری در کنکور سراسری آزمون خواهند داد مراقب باشند در دام کلاهبرداران اینترنتی گرفتار نشوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سیدمصطفی مرتضوی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به تاریخ برگزاری مرحله اول کنکور سراسری، مجرمان سایبری با استفاده از ترفندهای کلاهبرداری خود با تبلیغات اغوا کننده در فضای مجازی مبنی بر فروش سوالات کنکور اقدام به کلاهبرداری از دانشجویان و دانش آموزان می‌کنند.

وی افزود: به هیچ عنوان سوالات کنکورها قبل از زمان برگزاری و آغاز کنکور، جایی درج و افشاء نشده است و تبلیغات فروش سوالات در فضای مجازی در اصل به دو صورت است که یا سوالی در اختیار فرد نیست، تبلیغ دروغین است و با هدف اخذ وجه اتفاق می‌افتد یا سؤالاتی که در قبال دریافت پول به متقاضی ارائه می‌شود مربوط به کنکور سنوات گذشته است که به دروغ به عنوان سوالات جدید ارسال می‌شود.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به بالا بودن امنیت طراحی، تکثیر و توزیع سوالات کنکور دانشجویان و دانش آموزان فریب این نوع تبلیغات جعلی را در فضای مجازی نخورند و از اعتماد کردن به کاربران در فضای مجازی و واریز کردن مبالغی مبنی بر دریافت سوالات خودداری کنند چراکه این نوع تبلیغات تنها جهت کلاهبرداری صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: شهروندان هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.gov.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند و در صورتی که در هر ساعت از شبانه روز با کلاهبرداری اینترنتی و یا برداشت‌های غیر مجاز از حساب‌های بانکی خود مواجه شدند، موضوع را به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ گزارش دهند.

کد خبر 747693

دیگر خبرها

  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشجویان آمریکایی
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند