Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پیشین رئال مادرید معتقد است دیدار این تیم در مقابل منچسترسیتی، بسیار جذاب خواهد بود. 

رافائل فن در فارت، هافبک سابق رئال مادرید، سرخیو راموس را بهترین مدافع حال حاضر جهان می داند و بر این باور است که این مدافع اسپانیایی می تواند تا 40 سالگی فوتبالش را ادامه دهد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، سرخیو راموس یکی از کلیدی ترین مهره های رئال مادرید در راه کسب قهرمانی در رقابت های لالیگا در این فصل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان لوس بلانکوس موفق شد در این فصل 11 گل به ثمر برساند که آماری فوق العاده برای یک مدافع محسوب می شود. راموس در سال 2005 و به عنوان مدافعی جوان، از سویا به رئال مادرید پیوست اما امروز نماد لوس بلانکوس محسوب می شود. فن در فارت اما که در دوران حضورش در رئال مادرید سابقه هم بازی شدن با سرخیو راموس را در کارنامه اش دارد به تحسین کاپیتان کهکشانی ها پرداخت. او عنوان کرد: 

از نظر من، سرخیو راموس بهترین مدافع دنیاست. وقتی در رئال مادرید بودم او 21 یا 22 ساله بود و انرژی بسیار بالایی داشت. او دوست داشت همه جا باشد. روی ارسال کرنر، ضربات آزاد و در کل همه جا. اکنون اوضاع فرق می کند و او نسبت به گذشته تمرکز بیشتری دارد. او اکنون تنها بر روی پیروزی تیمش تمرکز می کند و از همه توانایی هایی که در اختیار دارد برای رسیدن به این هدف مشخص، بهره می گیرد. راموس در مورد مهارت ها، قدرت ها و شرایطش، آگاهی دارد و همین امر نیز به او کمک می کند که در راه کسب عناوین مختلف، مهره بسیار مهمی برای تیمش باشد. او از لحاظ بدنی نیز در شرایطی باورنکردنی قرار دارد و مانند یک ماشین است. وقتی بازی او را تماشا می کردم با خود گفتم آیا او واقعا 34 سال دارد؟ به نظرم راموس می تواند تا 40 سالگی به فوتبالش ادامه دهد. من احترام زیادی برای او قائل هستم. 

رئال مادرید از زمان آغاز دوباره فوتبال اروپا، شرایط بسیار خوبی داشته و موفق شده است در رقابت های لالیگا به قهرمانی برسد و اکنون منتظر بازی برگشت در مقابل منچسترسیتی است. شاگردان زیدان پیش از تعطیلی فوتبال اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا، در بازی رفت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیحه 2 بر 1 شکست خوردند و اکنون باید در ورزشگاه اتحاد به فکر جبران شکست خانگی باشند. فن در فارت اما، معتقد است دیدار رئال مادرید در مقابل منچسترسیتی بسیار جالب خواهد شد. او گفت: 

رئال مادرید پس از آغاز دوباره فوتبال اروپا پس از شیوع ویروس کرونا، عملکرد بسیار بسیار خوبی داشته است. آن ها تمرکز بالایی بر روی بازی دارند و در 10 بازی متوالی در رقابت های لالیگا به پیروزی دست پیدا کردند. بنزما و راموس مهره های کلیدی رئال مادرید بودند و زیدان نیز با حضورش روی نیمکت آرامش را به تیم تزریق می کرد. از طرفی دیگر من بازی منچسترسیتی در مقابل آرسنال در نیمه نهایی جام حذفی انگلستان را تماشا کردم. آن ها بازیکنان با استعداد زیادی در اختیار دارند که می توانند برای هر تیمی حتی رئال مادرید خطرساز باشند. بنابراین از نظر من بازی جذابی را شاهد خواهیم بود. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس فن در فارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در جام حذفی ۴ گل از آلومینیوم اراک دریافت کرد، اما در لیگ برتر همچنان بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد و عامل اصلی هم عملکرد خوب گولسیانی و کنعانی‌زادگان، ۲ مدافع میانی است.

این دو مدافع علاوه بر اینکه تقریباً اکثر مهاجمان حریف را مهار می‌کنند، در گلزنی هم دستی بر آتش دارند و حدود یک سوم از گل‌های پرسپولیس را به ثمر رسانده اند.

 این روند و عملکرد کم نقص ۲ مدافع پرسپولیس باعث شده تا این تیم در تعقیب استقلال به کسب عنوان قهرمانی امیدوار شود.

استقلال هم از ساختار دفاعی خوبی برخوردار است، اما معمولا این تیم دردفاز دفاعی دچار تغییرات زیادی شده است.

در صورتی که در پرسپولیس کنعانی‌زادگان و گولسیانی اگر محروم یا مصدوم نشوند تقرببا به طور ثابت بازی خواهند کرد. 

هر چند مصدومیت پورعلی گنجی باعث شد تا این دو مدافع بیشتر در خط دفاع کنار هم حضور داشته باشند.

اغلب کارشناسان عقیده دارند در هفته‌های پایانی تیمی موفق می‌شود که کمتر گل بخورد و البته در فاز هجومی هم از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرد.

پرسپولیس در ۶ بازی آخر خود در لیگ برتر گلی را دریافت نکرده و امیدوار است همین روند را در ۵ هفته پایانی هم ادامه بدهد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس