Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@10:39:39 GMT

شکایت ناشنوایان آمریکایی از کاخ سفید

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۷۹۷۶

شکایت ناشنوایان آمریکایی از کاخ سفید

یک سازمان مهم ناشنوایان آمریکا و یک گروه حامی حقوق ناشنوایان در حال شکایت از کاخ سفید به خاطر عدم استفاده از گزارشگر زبان ایما و اشاره در نشست‌های خبری و مطبوعاتی مربوط به ویروس کرونا هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک سازمان مهم ناشنوایان آمریکا و یک گروه حامی حقوق ناشنوایان از کاخ سفید به دلیل عدم استفاده از گزارشگر زبان ایما و اشاره در کنفرانس‌های خبری مربوط به تحولات ویروس کرونا شکایت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، سی‌ان‌ان نخستین بار این شکایت را گزارش داده است، شکایتی که در دادگاهی در واشنگتن دی سی مطرح شده است.

کاخ سفید: انتخابات را که با پیروزی ترامپ همراه خواهد بود در روز مقرر برگزار می‌کنیم

 

در متن این شکایت آمده است: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به تنهایی در کنفرانس‌های مطبوعاتی و خبری درباره ویروس کرونا در کاخ سفید شرکت می‌کند و هیچ گونه گوینده و گزارشگری برای رساندن پیام وی به مخاطبان ناشنوا وجود ندارد.

این شکایت افزود: این بدان معناست که نه تنها ناشنوایان آمریکایی فرصت درک اظهارات رئیس جمهور آمریکا در این لحظات حساس و بحرانی را ندارند، بلکه آنها فرصت دستیابی به اطلاعات تجزیه و تحلیل‌ها و تازه ترین تحولات را از سوی دکتر آنتونی فائوچی و دکتر دبورا بیرکس نیز ندارند.

کاخ سفید هنوز نسبت به این شکایت واکنش نشان نداده است.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 بیشتر بخوانید... کاخ سفید: انتخابات را که با پیروزی ترامپ همراه خواهد بود در روز مقرر برگزار می‌کنیم هشدار مقام کاخ سفید درباره موج جدید شیوع کرونا در آمریکا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کاخ سفید: انتخابات را که با پیروزی ترامپ همراه خواهد بود در روز مقرر برگزار می‌کنیم هشدار مقام کاخ سفید درباره موج جدید شیوع کرونا در آمریکا پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ گزارش سازمان ملل: کره شمالی احتمالا به توانایی نصب تجهیزات هسته‌ای روی موشک دست یافته است ۲ پیروزی روسیه در مسابقه با آمریکا بر سر تولید سریع‌تر واکسن کرونا ۳ عمران خان : میانجی‌گری پاکستان میان ایران و عربستان پیشرفت کُندی داشته است ۴ اعلام تاریخ تولید واکسن کرونای ساخت موسسه "وکتور" روسیه ۵ اولین اظهار نظر وزیر خارجه جدید لبنان؛ تاکید بر لزوم همکاری با سوریه ۶ حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه و حومه دمشق دفع شد ۷ ادامه خشم بزرگترین آتش‌سوزی کالیفرنیا در سال ۲۰۲۰ ۸ عطوان برررسی کرد: ۶ گام استراتژیک چین برای پایان‌دادن به سلطه دلار آمریکایی در جهان مهمترین اخبار بین الملل مستند «خانه عنکبوت»؛ نفوذ اطلاعاتی جهاد اسلامی به سرویس‌های امنیتی و جاسوسی اسرائیل گزارش| سقوط آزاد اقتصاد آمریکا و آدرس غلط ترامپ؛ آیا انتخابات مسئله اصلی است؟ لبنان| آغاز ماموریت وزیر خارجه جدید/ تاکید بر لزوم انجام اصلاحات مالی تصاویر تکان دهنده از سرکوب شدید معترضان در پورتلند توسط نیروهای امنیتی آمریکا مهمترین اخبار تسنیم جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود گزارش تسنیم| ضرر ۲۸۰۰ میلیارد تومانی «هیات دولت» حسن روحانی به سفره ۱۴ میلیون کارگر انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند واعظی: وزیر پیشنهادی صمت بزودی به مجلس معرفی خواهد شد «علاج تحریم»|حاجی دلیگانی: تحریم برای کشوری که بازار ۴۰۰ میلیونی دارد، خنده‌دار است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناشنوایان آمریکا بین الملل کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای کاخ سفید مبنی بر اعطای پناهندگی به برخی آوارگان فلسطینی

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، بر اساس اسناد داخلی دولت فدرال ایالات متحده آمریکا، مقامات ارشد این کشور در هفته‌های اخیر به دنبال گزینه‌هایی برای اسکان فلسطینی‌هایی هستند که اعضای خانواده‌شان شهروندان آمریکایی یا مقیم این کشور هستند.
 
این اسناد نشان می‌دهد که مقامات ارشد ایالات متحده همچنین درباره خروج برخی فلسطینی‌ها از غزه و رسیدگی به آنها به عنوان پناهنده در صورت داشتن اقوام آمریکایی صحبت کرده‌اند که این طرح‌ها مستلزم هماهنگی با مصر است.
 
این در حالی است که مصر تاکنون از اعطای پناهندگی به تعداد زیادی از مردم غزه خودداری کرده است.


این رسانه آمریکایی اعلام کرد هماهنگی با مصر به منظور خارج ساختن فلسطینی‌های بیشتر از غزه و اعطای پناهندگی به آنها در صورت داشتن خویشاوند آمریکایی، ضروری است.
 
سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای که در اختیار سی‌بی‌اس نیوز قرار گرفت، گفت که ایالات متحده به بیش از ۱۸۰۰ شهروند آمریکایی و خانواده‌هایشان کمک کرده تا غزه را ترک کنند.
 
سازمان ملل اعلام کرده با گذشت بیش از ۶ ماه از عملیات طوفان الاقصی و جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه ۸۵ درصد جمعیت این باریکه آواره شده‌اند.

دیگر خبرها

  • چگونه تیک‌تاک از یک اپلیکیشن محبوب به تهدیدی برای آمریکا تبدیل شد؟
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار | کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • ادعای کاخ سفید مبنی بر اعطای پناهندگی به برخی آوارگان فلسطینی
  • آیزنکوت: اسموتریچ و بن غفیر تهدیدی برای امنیت اسرائیل هستند
  • پیروزی بدون جنگ
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد