Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آمریکا تحریف حقایق را دنبال می کند که مقام معظم رهبری اعلام کردند که این کار موجب می شود تحریم آنها به ثمر برسد و یکی از مصادیق تحریف حقایق، وارونه جلوه دادن دستاوردهای نظام به مردم است.

سرهنگ "محمدعلی نظری" پیش از ظهر امروز ۱۴ مردادماه در مراسم تجلیل از شهدای شاخص کشوری بسیج کارمندان در استان و تکریم و معارفه مسئول بسیج کارمندان کرمان اظهار کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر ادامه رزمایش کمک مومنانه، مرحله دوم کار در دهه امامت و ولایت اجرا خواهد شد و در دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر نیز کار ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از فردا(۱۵ مرداد) توزیع کمک های مومنانه به آسیب دیدگان کرونا آغاز خواهد شد.

نظری در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اقدامات امریکا در منطقه تصریح کرد: امریکایی ها در راستای اهداف خود در منطقه، در کوتاه مدت خسته کردن و به ستوه در آوردن ملت را دنبال می کنند و سیاه نمائی های آنها با اجرای رزمایش کمک مومنانه و امیدافزائی در بین مردم و جوانان نقش بر آب می شود.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آمریکائی ها در راستای اهداف میان مدتشان از طرق مختلف تلاش می کنند ما را از پیشرفت های علمی باز بدارند و هدف بلندمدت آنها ورشکستگی اقتصادی ایران، انزوای سیاسی و به دنبال آن فروپاشی نظام است و شبکه های اجتماعی معاند را می بینیم که علیه نظام کار می کنند.

وی افزود: آمریکا تحریف حقایق را دنبال می کند که مقام معظم رهبری اعلام کردند که این کار موجب می شود تحریم آنها به ثمر برسد و یکی از مصادیق تحریف حقایق، وارونه جلوه دادن دستاوردهای نظام به مردم است.

نظری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: مقام معظم رهبری بعد از ابلاغ بیانیه گام دوم، در هر جلسه یک نقشه راه به ما نشان می دهند و باید همه مسئولان تلاش کنیم تا گفتمان رهبری را جاری و ساری نمائیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در راستای تدویج مکتب حاج قاسم سلیمانی اقداماتی آغاز کرده ایم، گفت: کرمان به عنوان زادگاه، میزبان و جائی که حاج قاسم از آنجا حرکت و نمود پیدا کرد و لشکر ۴۱ ثارالله را تشکیل داد، باید نمود مکتب حاج قاسم باشد و این مسئله همکاری همه دستگاه ها را می طلبد.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه شورای سیاست گذاری ترویج مکتب حاج قاسم تشکیل شده و ساختارهای آن شکل گرفته، گفت: بعضا کارهائی انجام می شود که شاید در شان حاج قاسم و شهیدان عزیز ما نباشد لذا ساختار با حضور مسئولان ارشد استان و خانواده شهید تشکیل شده تا همه برنامه ها در این شورا تصویب و اجرا شود.

وی اظهار کرد: سپاه و بسیج برای خدمت به مردم تاسیس شده که طبق قانون اساسی، حفظ دستاوردهای نظام وظیفه  سپاه است اما در نخستین مرحله باید مردم را حفظ کنیم که بعد از آن بقیه مسائل نیز حفظ می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپاه ثارالله شهید سلیمانی اخبار سیاسی کرمان استانی سیاسی مقام معظم رهبری مکتب حاج قاسم تحریف حقایق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین موسی پور در دیدار با مسئولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان گفت: باید از فرصتی که سردار سلیمانی در استان کرمان ایجاد کرده با طرح‌های خلاقانه و نو برای رشد فرهنگی بهره ببریم.
وی به عملیات شگفت آور وعده صادق هم اشاره کرد و گفت اکنون ایران اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب به عنوان یک ابرقدرت در منطقه مطرح است. 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور دیشب هم با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کرد و گفت : افتخار و عزت این نظام مدیون ایثارگری های شهدا وخانواده های معظم آنهاست .

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • با زور نمی‌توان دین‌داری و حجاب ترویج کرد | توئیت فضائلی جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرد | رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود