Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@14:17:50 GMT

جشن میلاد هادی امت در رادیو معارف

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۸۵۱۵

جشن میلاد هادی امت در رادیو معارف

رادیو معارف در ویژه برنامه «هادی امت» به ترویج فرهنگ زندگی بر اساس کلام و دستورات آن امام همام می پردازد

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،همزمان با سالروز میلاد بابرکت دهمین گوهر بحر ولایت، حضرت امام علی النقی الهادی(ع) ویژه برنامه «هادی امت» از رادیو معارف پخش می شود.


این برنامه که به همت گروه قرآن واهل بیت (ع) است با هدف ترویج فرهنگ زندگی بر اساس کلام ودستورات حضرت امام هادی ع طراحی و تولید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نگاهی بر فرازهای زیارت جامعه کبیره و نقش آن در امام شناسی ، بیان سیره فردی و اجتماعی و عبادی امام هادی (ع) ‌تبیین برخی احادیث مرتبط به آن حضرت از جمله موضوعاتی است که در این برنامه به آن پرداخته می شود.


برنامه هادی امت به تهیه کنندگی امیر عباس خاقانی و اجرای سید حمید حسینی و کارشناسی حجت الاسلام محمد محسن طبسی چهارشنبه ۱۵ مرداد ۹۹ ساعت ۸:۳۰ از رادیو معارف به روی آنتن می رود .

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: هادی امت امام هادی ع رادیو معارف رادیو معارف هادی امت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) امروز (هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲ پرواز از فرودگاه حضرت امام (ره) و آیت الله صدوقی یزد برای اعزام زائران حج عمره برنامه ریزی شده است.

بر پایه این گزارش، عمره‌گزاران استان تهران در ساعت پنج و ۴۰ بامداد امروز فرودگاه حضرت امام (ره) را به مقصد مدینه ترک کردند.

همچنین زائران استان یزد با پرواز شماره ۱۵۵۰ هواپیمایی‌جمهوری اسلامی در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه یزد به عربستان رهسپار می‌شوند. پرواز بازگشت زائران استان یزد طبق برنامه ریزی صورت گرفته روز ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری‌خواهد بود.

کد خبر 6089033 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • روز «میلاد صدا» در جعبه جادویی رادیو