Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:فتاحی، ویژه‌برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به مناسبت دهه امامت و ولایت اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی ویژه دهه امامت و ولایت مراکز کانون استان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، به مناسبت دهه امامت و ولایت طی روزهای ده تا بیستم مردادماه ۱۳۹۹، مربیان در مراکز مختلف کانون پرورش فکری استان کرمانشاه اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی و در گروه‌های مختلف مجازی کودک و نوجوان مرکز خود کرده‌اند.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه گفت: محور این برنامه‌ها، شامل: واقعه عید سعید قربان و داستان حضرت ابراهیم خلیل‌الله، واقعه مهم غدیر و معرفی شخصیت حضرت علی (ع) و همچنین، جایگاه رفیع آن حضرت در دین مبین اسلام و نزد پیامبر رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص)، معرفی جایگاه والای ولایت و امامت ازدیدگاه قرآن و معصومان(ع)، و... می‌باشد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه مطابق با جدول روزشمار ستاد برگزاری دهه امامت و ولایت است.

وی پایان افزود: این برنامه‌ها در قالب‌های مختلفی چون: قصه‌گویی، معرفی شخصیت، معرفی واقعه، معرفی کتاب، شعر خوانی، آشنایی با حدیث و قرآن، کاردستی، نقاشی، و.. به اجرا در می‌آید.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه جشن دهه امامت و ولایت بازخوانی واقعه غدیر خم برنامه های دهه امامت و ولایت واقعه غدیر خم عید غدیر خم برنامه های فرهنگی دهه امامت و ولایت کانون پرورش فکری استان کرمانشاه هنری و ادبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش بردسکن در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: در برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول هفته مقام معلم برگزار می‌شود.

علی اکبر چراغیان افزود: تجلیل و تکریم از معلمان، حضور مسئولان در ۱۲ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام معلم در مدارس با اهداء شاخه‌های گل و شیرینی، دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای معلم، دیدار با فرماندار، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مرتضی مطهری از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان بردسکن است.

وی با اشاره به موضوع مهم برگزاری امتحانات نهایی افزود: امسال با توجه به اهمیت امتحانات نهایی در ۵ حوزه به صورت تجمیعی برگزار می‌شود و این امتحانات از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد.

علی دهقان زاده فرماندار بردسکن هم در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن توسعه هر جامعه‌ای است، گفت: جایگاه و منزلت فرهنگیان و معلمان در جامعه باید مورد تکریم قرار گیرد. وی گفت: معلمان همواره نقش سازنده‌ای در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی ایفا کرده اند و جای تقدیر و تشکر دارد که در انتخابات یازدهم اسفندماه بیش از ۸۰ درصد عوامل برگزاری انتخابات فرهنگیان بودند.

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری