Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-کلینیک مجازی بازتوانی ریوی بیمارستان امام خمینی(ره)، آماده پاسخگویی به نیازهای بیماران کووید ۱۹ است.

گروه پزشکی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری دانشکده مجازی، بیمارستان امام خمینی و انجمن علمی پزشکی ورزشی ایران و با استفاده از شواهد علمی نوین و معتبر نسبت به طراحی و تدوین بسته مجازی بازتوانی ریوی در بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اقدام کرده است و این کلینیک مجازی به بیماران ترخیص شده از بیمارستان، خدمات مجازی و حضوری ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مشکلات اصلی بیماران بهبود یافته از فاز حاد و بستری بیماری کووید، ناتوانی، محدودیت تنفسی و جسمانی آنها است.

برنامه بازتوانی ریوی متشکل از ارزیابی اولیه طبی و فیزیکی، تمرینات تنفسی، تمرینات مختلف هوازی، قدرتی و کششی است که بر اساس قضاوت متخصصان پزشکی ورزشی حاضر در این کلینیک مجازی و با توجه به شرایط بیمار تجویز و با استفاده از محتوای مجازی به شکل کلیپ و دستورالعمل‌های ساده، آموزش مراحل مختلف به بیمار برای اجرای برنامه در منزل انجام می‌شود.

با پیگیری های مستمر، منظم و با افزایش تدریجی شدت و تناوب تمرینات، این برنامه بازتوانی می تواند با کمترین عارضه و در کمترین زمان، زمینه ساز بازگشت فرد به زندگی عادی شود.

توضیح اینکه این برنامه با پشتیبانی دانشکده مجازی، بیمارستان امام خمینی و مشارکت متخصصان پزشکی ورزشی شاغل در سه بیمارستان‌ امام خمینی (ره)، شریعتی و سینا برگزار می‌شود.

همچنین گروه پزشکی ورزشی برنامه بازتوانی حضوری در کلینیک های پزشکی ورزشی را طراحی کرده که بیماران بعد از سپری شدن دوران قرنطینه در این برنامه می توانند زیر نظر متخصصان پزشکی ورزشی شرکت کنند.

بیماران مبتلا به کرونا و یا مبتلا به سایر بیماری های دیگر می‌توانند با مراجعه به کلینیک مجازی بیمارستان امام خمینی (ره) به آدرس eclinic.ikht.ir در صفحه کرونا در کنار استفاده از سایر کلینیک‌های مجازی مرتبط با کرونا در خصوص گرفتن نوبت از کلینیک پزشکی ورزشی و بازتوانی ریوی اقدام کنند.

مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بیمارستان امام خمینی بازتوانی ریوی کلینیک مجازی پزشکی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک حمل ونقل خمینی‌شهر راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد دادخواه در جلسه مشترک مسؤولان اداره کل راهداری استان اصفهان، پلیس راه استان اصفهان، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و رئیس دادگستری خمینی شهر در خصوص بررسی نقاط حادثه خیز شهستان خمینی شهر اظهار کرد: در این جلسه موارد و مشکلات شهرستان و همچنین پروژه‌های نیمه تمام بررسی شد.

وی با بیان اینکه بررسی نقاط حادثه خیز کمربندی خمینی شهر از مهم‌ترین مباحث طرح شده در این جلسه بود، افزود: همچنین در خصوص ورودی و خروجی چشمه لادر که سال‌ها است طرح آن معطل مانده به نتیجه‌های خوبی رسیدیم و قرار شد این پروژه در ۲ فاز اجرایی شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه روکش آسفالت محور کمربندی قدیم خمینی شهر در بلوار سردار سلیمانی اصلاح خواهد شد، ادامه داد: پروژه‌های گردنه دوشاخ، تقاطع اصغر آباد و پل حسین آباد در درچه نیز تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرک حمل و نقل خمینی‌شهر نیز در دستور کار قرار گرفت، گفت: با همکار و تعامل خوبی که در استان و شهرستان خمینی شهر وجود دارد با تخصیص اعتبار این پروژه‌ها در سال جاری اجرایی خواهد شد.

همچنین حجت‌السلام محمد تقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیشترین طرح‌های عمرانی را در شهرستان خمینی‌شهر دارد، گفت: ورود جدی به این پروژه‌ها را در سال جاری خواهیم داشت که از مهم‌ترین آنها پروژه ساماندهی ورودی و خروجی چشمه لادر است و به زودی محقق خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم همه پروژه‌ها در زمان مقرر اجرایی شود و کار روی زمین نماند.

کد خبر 6100108

دیگر خبرها

  • نوسازی مجموعه ورزشی فجر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • شهرک حمل و نقل خمینی شهر راه اندازی می شود
  • شهرک حمل ونقل خمینی‌شهر راه‌اندازی می‌شود
  • راه اندازی کلینیک سیار نورآوران سلامت در جیرنده عمارلو
  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • صدای مرحوم مسعود اسکویی را بشنوید
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • نبود کارشناس تغذیه در تنها کلینیک دیابت کرمانشاه
  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد