Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شادگان گفت: برگزاری هرگونه مراسم مذهبی و تجمع های ماه محرم در شهرستان شادگان براساس تصمیمات ستاد ملی کرونا انجام می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی پیش ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه های فرهنگی مراسم مذهبی شهرستان کاملا تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستند و پروتکل های این ستاد را انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیانات مقام معظم رهبری را در خصوص برگزاری مراسم محرم فصل الخطاب دانست و گفت: منتظر پروتکل های وزارت بهداشت در این زمینه هستیم.

امام جمعه شادگان افزود: بیانات رهبری معظم انقلاب در خصوص تصمیم گیری برای برگزاری این مراسم با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا فصل الخطاب است و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را با رعایت تمامی پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان و دستورالعمل‌های اجرایی به منظور حفظ سلامت مردم عزیز ایران برگزار خواهد شد.

شرفی بیان کرد: پروتکل‌های ویژه مراسم ماه محرم براساس مصوبات ستاد ملی کرونا به اطلاع هیات‌ها، روحانیون، مداحان و سایر نقش آفرینان خواهد رسید.

خطیب جمعه شادگان در پایان تاکید کرد: برنامه های ماه محرم طبق دستور ستاد مقابله با کرونا در سطح شهر و روستاهای شهرستان شادگان برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت ماه محرم عزاداری محرم امام جمعه شادگان برنا خوزستان کرونا ویروس ستاد مقابله با کرونا ستاد ملی کرونا ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود

عزیزالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفته فرهنگی فرصتی است که بتوانیم ظرفیت‌های فرهنگی و سرمایه‌های معنوی را به مردم معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال هفته فرهنگی با دهه کرامت همزمانی دارد این اتفاق را به فال نیک گرفت و گفت: مردم فریدن مردمی ولایت مدار و عاشق اهل بیت هستند و اجرای برنامه‌های تأثیرگذار و متناسب با نیاز مردم و جامعه علاوه بر تقویت نشاط اجتماعی می‌تواند دستاوردهای خوبی را در حوزه فرهنگ و هنر به همراه داشته باشد.

فرماندار شهرستان افزود: امسال برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و تمام دستگاه‌ها و ادارات هم باید همکاری لازم را داشته باشند تا برنامه‌هایی در شأن دهه کرامت و هفته فرهنگی اجرا شود.

عباسی افزود: شورای فرهنگ عمومی فریدن در سال ۹۴ از روز ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت را به عنوان هفته فرهنگی مصوب کرد که با توجه به ماده ۳ آئین نامه داخلی هفته فرهنگی مبنی بر امکان تغییر در زمان برگزاری برنامه‌ها امسال به دلیل همزمانی هفته فرهنگی با دهه کرامت برنامه‌های هفته فرهنگی از روز ۲۱ اردیبهشت آغاز خواهد شد.

کد خبر 6098175

دیگر خبرها

  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام