Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن موسوی تاکامی پیش ازظهر سه شنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل جدید منابع طبیعی مازندران - ساری با اشاره به اینکه پرونده وقف جنگل آق مشهد روی میز دستگاه قضائی قرار گرفته است، اظهار امیدواری کرد که با اعمال ماده ۴۷۷ این عرصه‌های بکر هیرکانی به انفال بازگردد.

وی با بیان اینکه همه ما به وقف اعتقاد داریم اما نسبت به وقف انفال انتقاد داریم، یادآور شد: پرونده جنگل آق مشهد دوباره باز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی درباره وقف دماوند نیز با بیان اینکه دو پلاک از آن به منابع طبیعی بازگردانده شده است، گفت: برای پلاک‌های ۶۸ و ۶۹ به نام منابع طبیعی سند زده شده است.

مدیرکل سابق منابع طبیعی مازندران در بخشی از سخنانش زراعت چوب را از اولویت‌ها برشمرد و گفت: این طرح تاکنون در هزار و ۷۰۰ هکتار از عرصه‌ها اجرایی شده است.

وی تهیه نقشه کاداستر را از دیگر الزامات برای صیانت از منابع طبیعی دانست و گفت: در حال حاضر برای ۶۰۰ هزار هکتار از اراضی جنگل نقشه ثبتی تهیه شده و برای ۵۰۰ هزار هکتار نیز در دستور کار است.

در این مراسم اسحاق عطایی به عنوان مدیرکل جدید منابع طبیعی مازندران - ساری معرفی شد.

کد خبر 4990804

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محسن موسوی منابع طبیعی مازندران مراسم تودیع و معارفه ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند اقامه نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجلس شورای اسلامی منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان کوهنوردان گمشده در قله دماوند

غلامعلی فخاری مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: ساعت ۲۰ جمعه ۱۴ اردیبهشت، گزارش مفقودی ۴ کوهنورد در ارتفاعات قله دماوند از طریق تماس تلفنی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر مازندران (EOC) اعلام شد.

او افزود: به علت شرایط جوی نامناسب، گروه از مسیر خارج شده و در ساعت ۲۰:۰۵ با مرکز EOC مازندران ارتباط تلفنی برقرار کردند، که مرکز EOC مازندران پس از راهنمایی لازم و ارائه نقطه GPS بارگاه سوم به اعضاء گروه، آنهارا بصورت تلفنی جهت رساندن به منطقه امن راهنمایی نمودند.

فخاری گفت: پس از گذشت ساعاتی با توجه به عدم ارتباط گروه با مرکز EOC مازندران و پایگاه رینه، یک تیم ۳ نفره کوهستان از پایگاه رینه با تجهیزات کامل کوهنوردی به همراه یک گروه کوهنوردی داوطلب مردمی (استان البرز) جهت جستجو در ساعت ۰۵:۰۰صبح تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ برای جستجو میدانی به منطقه اعزام گردیدند.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران افزود: پس از جستجو تیم کوهستان پایگاه رینه در ضلع غربی و گروه کوهنوردی داوطلب در ضلع جنوبی در ساعات اولیه صبح نتیجه‌ای حاصل نشد که در ساعت ۱۰:۰۰ صبح، تیم کوهنوردی داوطلب مردمی اعلام نمودند که ۲ نفر از افراد مفقودی را در قرارگاه مشاهده کردند که به گفته اعضای تیم گمشده، یک نفر از اعضای تیم جهت صعود به قله عظیمت کرده و از سمت ناندل قصد فرود دارد و همچنین نفر چهارم به بارگاه سوم عظیمت نموده تا تجهیزات جامانده گروه را به سمت پایین انتقال دهد.

فخاری گفت: در ساعت ۰۹:۰۰صبح جهت جستجو هوایی افراد گمشده، مرکز EOC مازندران از اورژانس درخواست بالگرد نموده که بعلت شرایط نامناسب جوی درخواست فوق مورد موافقت قرار نگرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نجات جان کوهنوردان گمشده در قله دماوند
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در محور فولاد محله_مازندران کشف شد
  • خودداری از کوچ زودرس دام‌ها به مراتع
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل