Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز فرهنگی خانواده سپاه امام رضا(ع) گفت: کارگاه تولید ماسک بهداشتی با اقدام جهادی همسران و خانواده پاسداران و کارکنان سپاه امام رضا(ع) راه اندازی شد.

به گزارش قدس آنلاین، بتول ارشادی اظهار داشت: با توجه به شیوع بالای بیماری کرونا؛ همسران و خانواده پاسدار سپاه امام رضا(ع) جهت تولید ماسک بهداشتی وارد کار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا کارگاهی را در محله سرافرازان راه‌اندازی کردیم تا با همت جهادی همسران و خانواده کارکنان سپاه امام رضا(ع) اقدام به تولید ماسک کنیم.

مدیر مرکز فرهنگی خانواده سپاه امام رضا(ع) عنوان داشت: این کارگاه به مدت ۱۰ روز است که افتتاح شده و درصددیم تا  زمان رفع کامل ویروس کرونا این اقدام ادامه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: بانوان در دو شیفت صبح و عصر با در اختیار داشتن سه چرخ خیاطی همه روزه مشغول دوخت ماسک هستند و چنانچه طبق درخواستی که دادیم؛ قرارگاه  شهید برونسی چندین چرخ خیاطی دیگر هم در اختیار ما قرار دهند و با افزایش تعداد چرخ‌ها پیش بینی داریم روزانه ۵ هزار ماسک تولید و در اختیار مراکز درمانی قرار دهیم.

ارشادی در پایان افزود: قرار است معاونت بهداشت و درمان سپاه هم جهت تهیه پارچه همکاری لازم را با ما داشته باشد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اقدام جهادی همسران و خانواده سپاه امام رضا ع تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

سرهنگ جمشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این برنامه با هدف تجدید عهد و پیمان با شهدا و حفظ، تقویت سلامت روح و جسم کارکنان سپاه استان و به مناسبت گرمیداشت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شده است.

وی افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت و کارگاه‌های آموزشی به مناسبت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مختلف سپاه وبسیج چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید

همایش پیاده روی خانوادگی در شهرکرد برگزار می‌شود

سرهنگ جمشیدی اضافه کرد: کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز مسیر جاده سلامت تا تپه نورالشهدای شهرکرد را پیموده و با قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، با آرمان‌های والای شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت