Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:11:26 GMT

سینما امن‌تر از خیلی مکان‌های دیگر است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۹۲۵۴

سینما امن‌تر از خیلی مکان‌های دیگر است

ایسنا/همدان مدیر امور سینمایی مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری همدان مطرح کرد: مردم حق دارند احتیاط کنند اما به جرأت می توانم بگویم سینما امن تر از خیلی مکان های دیگر است.

سعید شرفی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: نیم بها شدن بلیت سینماها در سراسر کشور صورت گرفته و این امر به علت عدم استقبال مردم از سینماها و به منظور رونق آنها صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم حق دارند احتیاط کنند اما به جرأت می توانم بگویم سینما امن تر از خیلی مکان های دیگر است، ادامه داد: تمام سینماهای استان در حال حاضر فعال هستند و پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده در آنجا به صورت کامل رعایت می شود.

وی افزود: یک شیوه نامه بهداشتی به صورت ویژه برای سینماها از جانب وزارت بهداشت ابلاغ شده و در آن تمام نکات بهداشتی در رابطه با نحوه نشستن و ورود و خروج مخاطبان عنوان شده است.

شرفی در رابطه با اقداماتی که برای جذب مخاطب در سینماها صورت گرفته است، توضیح داد: برای جذب مخاطب تنها کاری که می توانستیم انجام دهیم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بوده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه دست ما در انتخاب فیلم باز نیست چراکه در حال حاضر فیلم خاص مورد اقبال مخاطب در حال اکران نبوده که بخواهیم روی آن مانور دهیم، ادامه داد: در حال حاضر تنها فیلمی که در استان همزمان با سراسر کشور اکران می شود، «زن ها فرشته اند ۲» است.

مدیر امور سینمایی مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری همدان در پایان بیان کرد: تاکنون اگر تسهیلاتی هم برای سینماداران متضرر درنظر گرفته باشند ما چیزی دریافت نکرده ایم.

به گزارش ایسنا، تعلق گرفتن فروش فیلم‌ها به مدت سه ماه به سینماها، کمک هزینه ۱۰۰ میلیونی، مشروط کردن اکران آنلاین، پرداخت قبض سینماها توسط سازمان سینمایی و نیم‌بها شدن بلیت‌ها از مصوبات یازدهمین جلسه کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما هستند.

در این جلسه مقرر شد از تاریخ اول مرداد لغایت اول آبان ۹۹ برای کلیه فیلم‌های ایرانی که با تأیید شورای صنفی نمایش به چرخه اکران وارد شده‌اند، درآمد فروش آن‌ها تماماً به سینما تعلق ‌گیرد و در پایان اکران، معادل فروش خالص آنان از سوی سازمان سینمایی به شرکت پخش پرداخت ‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سینما حوزه هنري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، قصه زندگی شهید غلامعباس ملک مکان قطره‌ای از دریای بیکران معرفت شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس است.

مدافع وطنی که با همکاری شهید آوینی با تولید مستندی به ظلمِ و روزگویی‌های خان‌های به جا مانده از دوران پهلوی پایان داد.
شهید غلامعباس ملک مکان یکی از ۲۰۵ شهید سرافراز شهرستان بوانات است که در سال ۱۳۲۸ به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۱ در آبادان به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • ‌بیماری مالاریا در صورت ‌تشخیص دیرهنگام، خطرآفرین است
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • انواع درب ساختمان
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار